וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מתכננת לחסל את האייפד, אבל זה יקח זמן

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 12:26

באפל מאמינים שה-Vision Pro אמנם רחוק מלהיות "המוצר המושלם", אך ייתכן שהוא יהיה היורש של האייפד - שאיבד את הכיוון וגורם לבלבול בקרב הצרכנים

אייפד. GettyImages
אייפדים בחנות אפל סטור/GettyImages

האם ה-Vision Pro, משקפי המציאות המעורבת של אפל יהפכו את האייפד למיותר? כתב בלומברג מארק גורמן טוען שכן, אך עם סייגים. בניוזלטר השבועי שלו, Power On, אומר גורמן כי האייפד איבד את הזהות המקורית שלו כ"אייפון ענק" עם מסך גדול. בהכרזה על האייפד ב-2010, הרעיון היה פשוט: לקבל את כל הפיצ'רים המדהימים של האייפון על מסך גדול יותר. המסר הזה התחבר במהירות עם לקוחות שהשתמשו במכשיר לצפייה בסרטונים, גלישה ברשת, צפייה בתמונות וביצוע משימות עבודה קלות.

לאורך השנים אפל ניסתה למצב אותו כמחליף למחשב Mac, עם מקלדת, משטח עקיבה ותוכנות מקצועיות. עם זאת, לטענתו שלך גורמן, המהלך מבלבל את הצרכנים והחליש את מעמדו של המכשיר. למעשה, אסטרטגיה הזו הניבה תוצאות מעורבות - דבר שהותיר את האייפד במרחב לא ברור. המכשיר איבד את המטרה המקורית שלו, לא ענה על צרכים קריטיים של הלקוחות, והפך לפחות בולט בקטלוג המוצרים של אפל.

כאן נכנס לתמונה ה-Vision Pro. "לאחר שימוש במכשיר שעולה 3,499 דולר במשך שבוע בערך, אני מאמין שה-Vision Pro דווקא עלול "לבלוע" את האייפד", כתב גורמן בניוזלטר שלו. "יש לו פוטנציאל לספק חוויה טובה בהרבה למשימות העיקריות שהטאבלט של אפל נועד לבצע. אבל אל תבינו לא נכון, עדיין מוקדם".

בדקנו את האפל Vision Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Vision Pro. יחליף את האייפד?/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מתי זה יקרה? בכירים אפל סבורים, כך לדבריו של גורמן, כי לפחות ארבעה דורות של שיפורים - בדומה לאייפון, לאייפד ולשעון החכם - עשויים להפוך את ה-Vision Pro למחליף אפשרי לאייפד בעתיד. דעות אלו משתלבות גם עם נקודת המבט של אילון מאסק, אשר שיתף את דעתו על ה-Vision Pro ב-X (לשעבר טוויטר) בשבוע שעבר. לדבריו, ה-Vision Pro עדיין לא מצוין, בדומה לאייפון הראשון. עם זאת, הוא טוען שהאייפון 3 פתר את כל הבעיות והפך למכשיר נהדר. הוא מאמין שמקרה דומה יתרחש גם עם ה-Vision Pro.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מערכת שליטה באמצעות מעקב עיניים וידיים - כך ייראה העתיד?/וואלה! טכנולוגיה

במאמר הוא גם לא חוסך בביקורת ואומר לרוכשים פוטנציאלים כי ה-Vision Pro, עם תג המחיר הנוכחי של 3,500 דולר, הוא לא יותר מ"אב טיפוס" מתקדם הממומן על ידי המשתמשים הראשונים מאשר מוצר מלוטש לצרכנים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully