וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסק תיעד את הרובוט של טסלה צועד באופן עצמאי - ושבר את הרשת

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 19:34

רובוט האופטימוס של טסלה עושה צעדים ראשונים במפעל החברה, אך הסרטון, שצבר כבר יותר מ-70 מיליון צפיות ברשת החברתית, מעורר ספקות לגבי התפתחות הפרויקט העתידני

אילון מאסק, הבעלים של טסלה, פרסם אתמול (שבת) סרטון חדש של הרובוט אופטימוס (או Tesla Bot) - ועורר סערה ברשת. בסרטון המרשים נראה הרובוט צועד באופן עצמאי במשך דקה ו-18 שניות. מאסק שיתף את הקליפ ברשת החברתית X (טוויטר) תחת הכותרת "אופטימוס מסתובב במעבדה".

נכון לכתיבת שורה אלה, הסרטון צבר למעלה מ-70 מיליון צפיות. כצפוי, התגובות ברשת לא איחרו להגיע. משתמש אחד כתב, "לא יכול לחכות לראות אותם פועלים בסופרים, מסדרים סחורה ומפעילים קופות". משתמש אחר העלה הצעה נועזת, "אולי בקרוב נראה אולימפיאדת רובוטים?".

תחילה, שותף הסרטון ברזולוציה נמוכה במיוחד, עד כדי כך שנראה כאילו הוא צולם בטלפון נוקיה מלפני שני עשורים. לאחר כחצי שעה באוויר - הסרטון נערך וקטע הווידאו הוחלף באחד באיכות גבוהה. בעקבות כך, איכות הסרטון עוררה ספקות לגבי ההתקדמות האמיתית של הפרויקט, כאשר חלק מהמבקרים מטילים ספק ביכולת האופטימוס לבצע משימות מורכבות יותר.

כמו כן, זהו לא הסרטון הראשון של אופטימוס שזוכה לתשומת לב. בחודש שעבר, שיתף מאסק סרטון של הרובוט מקפל חולצה, שזכה לכמעט 300,000 לייקים.

באירוע הבינה המלאכותית השנתי של טסלה בשנת 2022, חשף אילון מאסק את הרובוט המדובר, המבוסס על תוכנת הבינה המלאכותית של החברה. התכנון הוא בסופו של דבר לייצר הרובוטים במיליונים, ולשימוש במגוון תעשיות. לפי התחזית של מאסק, הזמינות תהיה ב-2027 והרובוט יעלה כ-20,000 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully