וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד נמשך: טלפון ורוד (ואמיתי) של ברבי יושק הקיץ

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 10:40

אמיתי לגמרי: זוכרים את הטלפונים הוורודים הקטנים שהיו לנו פעם? אז HMD, החברה שמחזיקה בזכויות על המותג נוקיה, מנסה להחזיר אותנו לתקופה ההיא עם השקת טלפון פליפ נושא ברבי לקיץ הקרוב

ברבי. Mattel, אתר רשמי
ברבי/אתר רשמי, Mattel

חשבנו שכבר ראינו הכל, אבל מסתבר שטרנד ברבי ממשיך להפתיע. חברת HMD הפינית, המוכרת בעיקר כיצרנית הסמארטפונים למותג נוקיה, הודיעה במסגרת תערוכת MWC בברצלונה כי תשיק בשיתוף פעולה עם ענקית הצעצועים מאטל (Mattel) טלפון נוסטלגי - טלפון "ברבי" בצבע ורוד נוצץ. על פי הודעה לעיתונות, המכשיר "מגלם את השיק הקלאסי של המותג מעצים הנשים המקורי עם נגיעה של ורוד, כמובן, ונצנצים".

בניגוד לטלפונים המתקפלים המודרניים, הטלפון יהיה טלפון "טיפש" (Feature Phone) ולא חכם, יתאים בעיקר לביצוע שיחות ואינו יכלול את כל הפונקציות של סמארטפון רגיל. לפי HMD, הטלפון מיועד לאנשים המחפשים "סטייל, נוסטלגיה וניתוק דיגיטלי נחוץ". כלומר, בעיקר כאביזר אופנתי.

"הגיע הזמן להחליף את החיים הווירטואליים בחיים אמיתיים ולנשום קצת אוויר ללא ההפרעות המתמידות של התראות", אמר לארס סילברבאואר, מנהל השיווק הראשי ב-HMD. "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מאטל, חברה שמחלקת איתנו את המחויבות לחדשנות משמעותית ושינוי חברתי".

תמונות או פרטים לגבי מחיר או מפרט של הטלפון טרם פורסמו. במהלך השבוע הקרוב במסגרת תערוכת MWC בברצלונה, שתסוקר מקרוב גם כאן בוואלה! טכנולוגיה, אנחנו עשויים לקבל פרטים נוספים.

ברבי. Mattel, אתר רשמי
בניגוד לטלפונים המתקפלים המודרניים, הטלפון יהיה טלפון "טיפש" (Feature Phone) ולא חכם/אתר רשמי, Mattel

שיתוף הפעולה הזה הוא המשך לתכניות שפורסמה בתחילת החודש, אז אמרה החברה הפינית (שכעת מכנה את עצמה "Human Mobile Devices" ולא רק "HMD") שהיא מתכוונת להתרחק מייצור בלעדי של מוצרי נוקיה ולמכור מכשירים תחת שמה שלה, וכן לשתף פעולה עם "שותפים חדשים ומרגשים". מאטל היא שותפה ראשונה מסוג זה, אך פרגוסון אומר שזו לא תהיה האחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully