וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט הבא? סמסונג חשפה את הטבעת החכמה שלה

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 13:52

בתערוכת Galaxy Unpacked שנערכה בחודש שעבר, רמזה סמסונג על מוצר חדש בקטגוריה חדשה בעולם הטכנולוגיה - טבעת חכמה בשם Galaxy Ring. כעת, נחשפים פרטים נוספים

Galaxy Ring. סמסונג,
Galaxy Ring/סמסונג

אחרי שרק רמזה עליו (שוב) אתמול, סמסונג סוף סוף הציגה את טבעת הגלקסי (Galaxy Ring) בתצורה פיזית בתערוכת MWC 2024 וחשפה פרטים נוספים. הטבעת מתמקדת כמובן בניטור מדדי הבריאות של המשתמש ותגיע בשלושה צבעים: כסף, זהב ושחור. בנוסף, נחשפו חלק מהשאיפות הגדולות יותר של סמסונג עבור קו מוצרים זה, שהיא רואה לא רק כעוד מוצר לביש, אלא כחלק מחזון החברה לעתיד של חיישנים סביבתיים (ambient sensing).

לפי אתר The Verge, הטבעת קלה יותר מכפי שהיא נראית ולא עבה כפי שציפו. יש לה צורה קמורה מעט, וכל צבע מוצע במידות 5 עד 13, טווח רחב יותר מהמקובל, עם מידות מסומנות מ-S עד XL בחלק הפנימי של הטבעת.

סמסונג לא חשפה באופן ספציפי אילו חיישנים נמצאים בטבעת, אך ציינה תובנות שינה המבוססות על דופק, תנועה ונשימה. החברה מתכננת שתכונות מעקב אחר בריאות הנשים, הקיימות כבר בסדרת שעוני ה-Galaxy Watch בשיתוף פעולה עם Natural Cycles, יהיו זמינות גם ב-Galaxy Ring, מה ששם אותה בתחרות ישירה עם טבעת ה-Oura.

חיי הסוללה של ה-Galaxy Ring גדלים מעט ב-XL, אך סמסונג לא שיתפה נתונים מדויקים. כמו כן, אין מועד השקה מדויק והיא תושק "בהמשך השנה".

ה-Galaxy Ring של סמסונג. סמסונג, אתר רשמי
ה-Galaxy Ring של סמסונג/אתר רשמי, סמסונג

לא רק סמסונג נכנסת לשוק הטבעות החכמות. על פי דיווחים, גם אפל עובדת על טבעת חכמה משלה, שתתמקד בניטור מדדי בריאות. הטבעת של אפל צפויה להיות בעלת חיישנים מתקדמים, בדומה לטבעת הגלקסי, ותוכל לעקוב אחר נתונים כמו קצב לב, לחץ דם, איכות שינה ועוד.

על פי דיווחים בדרום קוריאה, באפל עוקבים מקרוב אחר השוק ופועלים מתוך מחשבה שטבעת חכמה יכולה להוות אלטרנטיבה פופולרית ופחות "מסורבלת" לשעון חכם.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully