וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומה, אך שונה: הדמיות חושפות את האייפון המוזל הבא

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 10:16

אפל צפויה להשיק את האייפון SE דור רביעי עם עיצוב מחודש לחלוטין, כך לפי שמועות בתעשייה. בינתיים, תמונות חדשות חושפות מה אנחנו צפויים לקבל

הדמיה: אייפון SE 4. 91mobiles, אתר רשמי
הדמיה: אייפון SE 4/אתר רשמי, 91mobiles

השמועות על iPhone SE דור רביעי עם עיצוב מחודש רצות כבר זמן רב, ונדמה שהן סוף סוף מתחילות להתקרב למציאות. קבצי CAD חדשים (קבצים דיגיטליים לתיאור מוצר) שפורסמו על ידי אתר 91mobiles מציעים הצצה ראשונה ברורה למכשיר, ומראים עיצוב דומה מאוד לאייפון 14.

התמונות חושפות מסך בגודל 6.1 אינץ' ללא מסגרת, עם מגרעת בחלק העליון שתכיל את חיישן זיהוי הפנים (FaceID) והמצלמה הקדמית. בנוסף, הוא יכלול צדדים שטוחים, מצלמה בודדת בגבו ויציאת USB-C במקום Lightning. למעשה, כל אלה מהווים שדרוג משמעותי לעומת האייפון SE הנוכחי, בעל מסך קטן יותר, כפתור בית פיזי מיושן ושוליים גדולים.

על פי הדיווחים, גודל המכשיר החדש יהיה כמעט זהה לאייפון 14: 147 מ"מ גובה, 71.5 מ"מ רוחב ו-7.7 מ"מ עובי. שמועות על הדגם צצו ונעלמו במהלך 18 החודשים האחרונים, ובינתיים לא ידוע מתי אפל מתכננת להשיק את המכשיר, אך ההערכות מדברות על שנת 2025.

הדמיה: אייפון SE 4. 91mobiles, אתר רשמי
מצלמה בודדת בגבו ויציאת USB-C במקום Lightning. הדמיה/אתר רשמי, 91mobiles
אייפון 14 בחנות. GettyImages
דומה מאוד לאייפון 14. ארכיון/GettyImages

חשוב לציין כי בעבר פרסם אתר 91Mobiles, שנחשב למוביל בתחום ההדלפות, תמונות לא מדויקות של ה-Apple Watch דור שביעי, ולכן יש להתייחס למידע זה בזהירות המתבקשת.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully