וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תוכלו לקנות את גלימת ההיעלמות של "הארי פוטר" - וזה המחיר שתשלמו עליה

31.3.2024 / 0:08

זו כבר לא פנטזיה: גלימת ההיעלמות, כמו של הארי פוטר הפכה למציאות. מגן היעלמות שהופך אנשים לבלתי נראים עם טכנולוגיית הסוואה מוצע למכירה בגדלים שונים - החל מ-30 ס"מ ועד 1.80 מטרים והוא באמת מסוגל להעלים לחלוטין אנשים באור יום

ככה עובד מגן ההיעלמות שעושה אתכם רואים ובלתי נראים/Invisibility Shield Co

בדצמבר האחרון מדענים סיניים הציגו לעולם גלימת היעלמות שתהפוך כל אדם לבלתי נראה, אולם אז היה נראה שיקח נצח עד שנוכל להשיג אחת כזאת ולהרגיש שאנחנו הארי פוטר. חלפו קצת יותר משלושה חודשים והנה גלימת ההיעלמות מוצעת למכירה בקיקסטארטר - וזה לא בזכות הסינים.

החברה הבריטית Invisibility Shield Co שבסיסה בלונדון השיקה לאחרונה את ה"מגה-שילד", מגן אי-נראות בגובה 1.80 מטרים שגדול מספיק כדי להסתיר מספר אנשים. המסתתרים מאחוריו נעלמים לחלוטין מהעין האנושית, ממש כמו דני דין, "האיש הבלתי נראה", הארי פוטר עם הגלימה שלו או שלל גיבורי העל שמסוגלים להעלם.

בחברה הבריטית מספרים שהשקיעו 4 שנים בפיתוח הטכנולוגיה וכעת הם משחררים את ה-Invisibility Shield 2.0 (המגן הבלתי נראה 2.0) - הדגם החדש והגדול יותר, שפועל על צפייה מזווית רחבה יותר וקל יותר לנשיאה מהדגם המקורי של החברה. מעצב Invisibility Shield, טריסטן תומפסון, אמר: "האפשרויות הן אינסופיות אבל החשוב מכל, המגנים האלה מהנים מאוד. מגן אי-נראות עובד כך שאתה יכול פשוט להפשיל ולהניח אותו על הכתף. לפני שנתיים אף אחד לא חשב שמישהו יכול לעשות דבר כזה".

תראו איך זה עובד

מגן ההיעלמות פועל בעזרת מערכי עדשות מהונדסים בדיוק רב במיוחד בחזיתו. האור המכוון מחדש מוחזר מהאדם שעומד מאחוריו, הרחק מהצופה בצד השני. הצורה והמיקום שלו גורמים לאור הרקע משני הצדדים להתפשט על חזית המגן - ולמעשה להסוות את כל מה שנמצא מאחור. אז למעשה, המגן נראה כמו מראה עבור האדם שמאחוריו, אבל כמו חלון עבור כל השאר. כתוצאה מכך, מי שצופה במגן ההיעלמות מלפנים רואה רק את אור הרקע המפוזר, שמשתלב ממש עם הרקע עצמו. המגן עובד ביעילות מירבית כשהמשתמש לובש בגדים בהירים וכשהרקע הוא אחיד. כלומר, קווים אופקיים ברקע מסייעים למכור את האשליה.

המגן הוא בעצם לוח קבוע עם ידיות שניתנות לאחיזה על ידי ה"לובש" או לתפיסה על המתקן כדי להשתמש בו ללא ידיים.

החברה הוסיפה: "המגנים החדשים תוכננו גם מתוך מחשבה על נוחות והם יכולים להתקפל עד ל-1/30 מהגודל המלא שלהם, מה שמאפשר ללקחת אותם בקלות לכל מקום שבו רוצים להיעלם".

עוד בנושא
הסינים מציגים: "גלימת היעלמות" שתהפוך אתכם לבלתי נראים - ונראה שזה עובד

אמיתי או זיוף? הכירו את "גלימת ההיעלמות" המדהימה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

במגזין הטכנולוגיה Newatlas העלו את התהייה שבטח עוברת גם לכם בראש - כל העניין נשמע מאוד מתוחכם אבל... בשביל מה בעצם אפשר להשתמש במגן?

מהחברה המייצרת נאמר להם שה-Invisibility Shield המקורי שהוצג לפני שנתיים שימש בין היתר להסתרת מתמודדים בתוכנית היכרויות קוריאנית, התחבאות מוצלחת במיוחד במשחק פיינטבול, ביצוע קסמים על במה, הסתרת פריטים קטנים על שולחן משרדי למטרות בידוריות ותצפיות בחיות בר. הם גם מבהירים לקונים הפוטנציאליים שמשתמשי המגן לא יכולים לראות בבירור את הסביבה שלהם דרכו - והם חייבים להציץ מחוץ לו כדי לראות היטב.

המגנים מגיעים בשלושה גדלים: 30 על 20 ס"מ בעלות של 68 דולרים (כ-250 שקלים), 99 על 69 ס"מ בעלות של 378 דולרים (כ-1,390 שקלים) ומגה-שילד 1.83 על 1.22 ס"מ שעולה 883 דולרים (כ-3,250 שקלים) והוא "גדול מספיק כדי להסתיר מספר אנשים".

כל יחידה עמידה למים, אינה דורשת סוללות ובנויה מ-100% חומרים הניתנים למחזור.

הרעיון נוצר כשעסק הסטארט-אפ הבריטי החליט שהוא רוצה להפוך כוחות על בדיוניות למציאות. כעת נראה שאנחנו קרובים לשם יותר מאי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully