וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפיענית הכושר שחושפת את האמת מאחורי "התמונות המושלמות" באינסטגרם

9.5.2024 / 0:06

משפיענית כושר אחת העלתה תמונה מושלמת שלה מחדר הכושר ומיד לאחר מכן תמונה רגילה כדי להראות כיצד הרשת גורמת לאנשים לשקר: "שני הגופים יפים באותה מידה, סקסיים באותה מידה". ברשת התאהבו בה

משפיענית רשת מראה את ההבדלים בין תמונות אינסטגרם למציאות/ivlivinlife__

זה קורה כמעט לכולנו שאנחנו משווים את עצמנו לזרים באינטרנט - ומרגישים רע עם ההשוואה. החיים שלהם יפים והוגופות שלהם מושלמים - ושלנו לא. אבל אישה אחת יצאה לעזרתנו והוכיחה שפעמים רבות הדברים ברשת הם ממש לא כמו שהם נראים.

כשאתם נמצאים בתוך העולם של הדפדוף האינסופי ברשתות החברתיות, זה יכול להיות ממש קשה לצאת מזה. יש כל כך הרבה אנשים שנראים ללא פגם, עם עור מושלם, שיער יפהפה, וגוף שנראה בלתי ניתן להשגה עבור רבים.

אבל לעתים קרובות, הצילומים ה"מושלמים" האלה נעזרים בתעתועי מצלמה, פילטרים, פוזות שתורגלו היטב - והרבה, הרבה ניסיונות כושלים חוזרים ונשים עד השגת התמונה ה'אידיאלית'.

במטרה להציג הצצה אל המציאות האמיתית, המשפיענית אוליביה נוויל, שמפרסמת ברשתות החברתיות בשם @livlivinlife__, מציגה לעוקבים שלה באופן קבוע תמונות 'אינסטגרם' אל מול תמונות מציאות שחושפות את האמת מאחורי השקרים.

כך למשל, אחד מהפוסטים שלה מציג שתי תמונות שצולמו בהפרש של שניות ספורות זו מזו כדי להראות כמה קל לשנות את איך שאת נראית בתמונות עם כמה תזוזות. היא כתבה בכותרת לתמונה: "אותו גוף, אותו ערך, הדבר היחיד שעומד בדרך שלכן הוא הסטנדרטים שיצרו הרשתות החברתיות".

בתמונה השמאלית, רואים את ליב מכניסה את הבטן פנימה, מצטלמת עם הידיים למעלה וגב ישר לחלוטין. בתמונה הטבעית, הידיים שלה למטה, היא לא נושמת פנימה בצורה לא טבעית, ומחייכת בנוחות. "אחת התמונות תיחשב כמקובלת ברשתות החברתיות, והשנייה תספוג ביקורת", אמרה, והודתה שזה הרגיש יותר "טבעי" להצטלם כמו שהיא מימין.

עוד מקרים דומים
האמת המזעזעת מאחורי התמונות המפתות והלוהטות באינסטגרם

מצאו את 8 ההבדלים: הדוגמנית שחושפת את מה שעשו לגופה בפוטושופ

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

בדבריה על מה שקורה ברשתות החברתיות, היא רתחה: "זה המקום היחיד שבו זה הפך לנורמה להראות את הגוף שלנו רק בתנוחה הטובה ביותר שלנו, ולא להעז להראות איך שהוא באמת נראה כשאנחנו זזים ועושים את הפעילויות היומיומיות שלנו - בעצם איך הגוף שלנו נראה רוב הזמן. כל כך קל ליפול למלכודת ולהאמין שהאנשים האלה נראים כמו שהם נראים ברגע שלהם בשיא, אבל האמת היא שהם ממש לא".

היא הרגיעה את 188 אלף העוקבים שלה והסבירה ש"כל כך הרבה פוזות, עריכה ופילטרים מושקעים בכל תמונה שאתם גוללים בפיד שלכם", והזהירה אותם שלא להשוות את עצמם לרצף הרגעים הטובים של מישהו אחר. "תדמיינו כמה זה יכול להשפיע על הראש שלכם!!! לא פלא שהרשתות החברתיות הופכות למקום של השוואה וגורמות לכם לתחושה רעה לגבי עצמכם כשזה כל מה שאנחנו רואים יום אחרי יום", כתבה ליב.

עוד בנושא
לפני ואחרי: היפהפיה שחשפה את השקרים של דוגמניות האינסטגרם

אם צילמה את עצמה משתי זוויות שונות כדי להוכיח שהתמונות באינסטגרם מזויפות

היא אמרה שהיא רוצה "לשנות את הנרטיב הזה", להראות לאנשים ש"שני הגופים יפים באותה מידה, שווים באותה מידה, וסקסיים באותה מידה. ברגע שאת לומדת לאהוב את הגוף שלך בכל הזוויות, ומבינה שלכל אחד יש גם גרסה לא מצולמת של עצמו, זה הופך את הקבלה העצמית והאהבה העצמית להרבה יותר קלות", ולאחר מכן היא עודדה אנשים "לקום ולרקוד קצת" אם הם מרגישים רע, ועידדה אותם "לחגוג" את עצמם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully