וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: כפתור "מועדפים" בדרך לוואטסאפ שלכם

עודכן לאחרונה: 29.4.2024 / 23:06

לפי הדלפה חדשה מגרסת הבטא, אפליקציית המסרים בוחנת בימים אלה כפתור חדש שיאפשר לנו לרכז את השיחות החשובות ביותר במקום אחד. כך זה נראה

וואטסאפ, שחגגה מוקדם יותר השנה עשור תחת מטא, עובדת על תכונה חדשה שתשמח משתמשים רבים: כפתור עבור אנשי קשר מועדפים. בעזרת הפיצ'ר החדש, שזוהה לראשונה על ידי אתר WABetaInfo, תוכלו לרכז את כל השיחות עם אנשי הקשר והקבוצות המועדפים עליכם במקום אחד. זאת, בנוסף לפונקציית "מועדפים" הקיימת כיום בלשונית השיחות, המאפשרת גישה מהירה לביצוע שיחות טלפון.

לפי הדיווחים, המשתמשים יוכלו לסמן אנשי קשר וקבוצות מועדפים ישירות מתוך מסך הסינון החדש או דרך הגדרות האפליקציה. למעשה, הפיצ'ר צפוי להקל על ניהול שיחות מרובות ולאפשר לנו גישה נוחה יותר לשיחות החשובות ביותר. בנוסף, ניתן לסמן גם קבוצות כמועדפות.

כפתור המועדפים בוואטסאפ. צילום מסך,
כפתור המועדפים בוואטסאפ/צילום מסך

חשוב לציין שתכונה זו עדיין בפיתוח וזמינה רק בגרסת הבטא של וואטסאפ. עם זאת, לאור הממצאים בגרסאות הבטא גם לאנדרואיד וגם ל-iOS, ניתן להניח שוואטסאפ מתכננת להשיק אותה בקרוב גם עבור המשתמשים הרגילים.

בנוסף, חשוב לציין שזו לא החידוש היחיד מבית מטא בימים אלה. לאחרונה הכריזה החברה על עוזר הבינה המלאכותית האישי, Meta AI, שיהיה זמין בהדרגה ברחבי העולם דרך האפליקציות פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ומסנג'ר, וכן במשקפיים החכמים של Ray-Ban מטא וב-Meta Quest. עוזר הבינה המלאכותית מושק הערב, באנגלית, ביותר מ-12 מדינות מחוץ לארה"ב (כולל אוסטרליה, קנדה, גאנה, הודו, ג'מייקה, מלאווי, ניו זילנד, ניגריה, פקיסטן, סינגפור, דרום אפריקה, אוגנדה, זמביה וזימבבואה) - וזוהי רק ההתחלה.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully