וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר ה-AI שהבטיח לחולל מהפכה התברר כאפליקציית אנדרואיד

עודכן לאחרונה: 3.5.2024 / 0:26

האם מכשיר ה-R1 של Rabbit הוא פריצת דרך או בדיחה יקרה? לפי בדיקה מעמיקה, יש מי שסבורים שהמכשיר שהבטיח לנתק אותנו מהסמארטפון - מבוסס בכלל על אפליקציה פשוטה

Rabbit AI. Rabbit, אתר רשמי
Rabbit AI/אתר רשמי, Rabbit

מאז השקתו בשבוע שעבר, מכשיר ה-AI החדש מבית Rabbit, ה-R1, מעורר הרבה שאלות. הראשונה שבהן: למה הוא לא פשוט פועל כאפליקציה שכל אחד יכול להוריד לסמארטפון שלו? ובכן, חברים, מסתבר שזה כנראה בדיוק מה שזה.

Rabbit R1, שהוכרז בתערוכת המובייל בברצלונה, הוא מכשיר נייד קטן המופעל על ידי בינה מלאכותית, שתוכנן לשמש כעוזר אישי. הוא בגודל כף יד, בעל מסך 2.8 אינץ', גלגלת, מצלמה המסתובבת על ציר, רמקול ומיקרופון. המטרה? להבין אתכם ולסייע לכם במשימות שוטפות.

באתר Android Authority הצליחו להוריד את קובץ ההפעלה (APK) של ה-R1 לסמארטפון פיקסל 6a של גוגל. בעזרת כמה התאמות פשוטות, הם הצליחו להפעיל את האפליקציה כאילו היא רצה על המכשיר הייעודי של Rabbit. באמצעות לחצן עוצמת הקול במקום הכפתור היחיד של ה-R1, התברר כי ניתן ליצור חשבון ולהתחיל לשאול אותו שאלות, בדיוק כמו שאפשר לעשות עם ה-R1 שעולה 199 דולר.

באתר מציינים שהאפליקציה כנראה לא מציעה את כל הפונקציונליות של ה-R1. כלשונם: "אפליקציית ההפעלה של ה-R1 מיועדת להיות מותקנת מראש בקושחה ולקבל הרשאות מערכת רבות עוצמה - רק חלקן הצלחנו לתת לה - כך שסביר להניח שחלק מהפונקציות ייכשלו אם ננסה להשתמש בהן." אבל העובדה שהתוכנה רצה על טלפון ביניים בן כמעט שנתיים מרמזת שיש לה יותר במשותף עם אפליקציית אנדרואיד רגילה מאשר להבדלים ביניהן.

מייסד ומנכ"ל Rabbit, ג'סי ליו, חולק על תיאור זה. הוא מסר הצהרה ארוכה ל-The Verge, ואמר בין היתר: "ה-Rabbit R1 אינו אפליקציית אנדרואיד... מערכת ההפעלה של Rabbit וה-LAM פועלות בענן עם שינויים מותאמים מאוד ב-AOSP ותוכנות קוד נמוכות יותר. לכן, קובץ APK פיראטי מקומי ללא מערכת ההפעלה ונקודות הקצה הנכונות בענן לא יוכל לגשת לשירות שלנו. מערכת ההפעלה של Rabbit מותאמת עבור ה-R1 ואנחנו לא תומכים בלקוחות צד ג'."

כמו כן, הבעיה הגדולה יותר היא שה-R1 פשוט לא עושה מספיק דברים שימושיים כדי להצדיק את קיומו, כש, אתם יודעים, יש לנו כבר טלפונים חכמים. נראה כאילו גאדג'ט ה-AI הזה היה יכול להיות פשוט אפליקציה מלכתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully