וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה להיות יוטיוב: הצעד הבא של טיקטוק - סרטונים באורך של שעה

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 7:19

בזמן שהיא נלחמת על חייה בארה"ב, הרשת החברתית הסינית ממשיכה בניסיון להגדיל את קהל היעד שלה, ובוחנת העלאה של סרטונים ארוכים יותר

טיקטוק. ShutterStock
טיקטוק/ShutterStock

טיקטוק (TikTok) צפויה להגדיל פעם נוספת את אורכם של הסרטונים אותם ניתן לפרסם בפלטפורמה, ועורכת ניסוי בהעלאת סרטונים באורך של 60 דקות, כך אישרה החברה ל-TechCrunch. בשלב זה התכונה זמינה רק למשתמשים ספציפיים, ואין כוונה מיידית להפעיל אותה באופן רחב.

טיקטוק, שעלולה להיחסם בארה"ב בתוך 9 חודשים, האריכה בהדרגה את אורך הסרטונים שניתן להעלות: בינואר, היא אפשרה לחלק מהיוצרים להעלות סרטונים באורך של 30 דקות, וכיום המשתמשים יכולים להעלות סרטונים באורך של עד 10 דקות. יוצרים שמוכרים מינויים יכולים להעלות סרטונים באורך של עד 20 דקות.

אמנם טיקטוק פרצה לתודעה בזכות סרטונים קצרים בפורמט אנכי, אך לאחרונה היא נוטה לכיוון של תכנים ארוכים יותר, בסגנון של יוטיוב. בתחילת השנה קיבלו יוצרים מסוימים התראות שטיקטוק תקדם את התוכן שלהם אם יעלו סרטונים אופקיים במקום אנכיים. בנוסף, תוכנית המונטיזציה של הפלטפורמה דורשת כעת מהיוצרים לשתף סרטונים ארוכים מדקה כדי להיות זכאים לה.

הפופולריות העצומה של טיקטוק גרמה לחברות רבות אחרות - החל ממטא ויוטיוב ועד אפילו לינקדאין - להוסיף פידים של סרטונים קצרים לפלטפורמות שלהן. אולם בעוד שכולם מנסים לשחזר את הקסם של עמוד ה-For You, טיקטוק מכפילה את המאמצים שלה בתכנים ארוכים ובשידורים חיים, פורמטים שמוכרים יותר מיוטיוב או טוויץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully