וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הדור הבא של ה-AirTag נמצא בפיתוח מתקדם

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 10:47

אפל עובדת על AirTag חדש ומשופר עם מעקב מיקום טוב יותר, שיושק ב-2025. בינתיים, שוק מעקב הבלוטות' משתנה וזו כנראה רק ההתחלה

AirTag. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
AirTag/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לפי דיווח חדש בסוכנות הידיעות בלומברג, אפל צפויה להשיק את הדור הבא של האיירטאג (AirTag), תגית האיתור החכמה שלה, בשנה הבאה. הדגם החדש יכלול, על פי הדיווח, שבב משודרג עם יכולות מעקב מיקום טובות יותר - שיפור שייתכן שהוא הכרחי לנוכח התחרות הגוברת בתחום מכשירי איתור.

עוד לפי הפרסום, ייתכן שנקבל עיצוב עדכני ורמקול מעט עוצמתי יותר. בבלומברג מדגישים כי אפל עוברת כעת את שלבי הייצור הסופיים עם שותפים באסיה וההשקה צפויה במחצית הראשונה של 2025, ככל הנראה באזור חודש מרץ.

עד שתשיק אפל את ה-AirTag המחודש שלה, שוק תכונות מעקב בלוטות' באנדרואיד ו-iOS תיראה שונה לגמרי. בחודש שעבר, חשפה גוגל את רשת "Find My Device" החדשה שלה, המאפשרת למשתמשים לאתר את הטלפונים שלהם באמצעות אותות ממכשירי אנדרואיד סמוכים. אפילו Life360, חברת שירותי הבטיחות שמחזיקה ב-Tile, יוצרת רשת מעקב מיקום משלה המשתמשת בלוויינים כדי לאתר תגי בלוטות' שלה.

ומה קורה אצל אפל? בעדכון iOS 17.5 מהשבוע שעבר, אפל סוף סוף אפשרה לאייפונים להציג התראות על מעקב לא רצוי מתגי בלוטות' של צד שלישי. כך למשל, האייפון יתריע על נוכחות חשודה של תגית מעקב בסביבה, גם אם לא מדובר ב-AirTag (של אפל), כדי למנוע הטרדה ומעקב לא רצוי.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully