וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדענים יפתו חייזרים להגיע לכדור הארץ בעזרת טכנולוגיה גרעינית

23.5.2024 / 0:10

פרופסור בכיר חשף שקולגה שלו כבר יצר כור גרעיני זעיר שניתן להחזיק בכף היד - במטרה לנסות לפתות את החייזרים והעב"מים להגיע לכדור הארץ

תיעוד: ניסוי גרעיני שערך צבא ארה"ב בשנות ה-50/צילום: ארכיון צבא ארה"ב, עריכה: יאיר דניאל

מדענים יוצרים כורים גרעיניים "נישאים" קטנים - בניסיון לפתות חייזרים להגיע לביקור בכדור הארץ, כך לפחות טוען המומחה.קווין קנות', פרופסור לפיזיקה באוניברסיטת אלבני שבארצות הברית. לדבריו, הרעיון הניסיוני הזה כבר יצא לדרך כאשר חוקרים ברחבי העולם מגבירים את המאמצים שלהם להביא ישויות חוץ-טריטוריאליות לכוכב הלכת שלנו.

בתוכנית (שממש אין שום סיכוי שתשתבש), הפרופסור הסביר שהכורים הגרעיניים המיני-נישאים כבר מוגנים בפטנטים וצוות חוקרים בהובלת עמיתו הצליח לפתח "כור-מיני גרעיני בגודל כף יד" המופעל באמצעות ליתיום. הוא אמר: "ניסינו לחשוב איך אנחנו יכולים לפתות חלליות של חוצנים ולברר איך ליצור איתן קשר. התקבענו על העובדה שלחייזרים יש עניין ויכולת לזהות נשק גרעיני - חלקו תת-קרקעי, חלקו במקלטים או במחסנים. איך הם עושים את זה? האם הם משתמשים בנייטרינו (חלקיק יסודי פרמיוני, המהווה לפטון נטול מטען חשמלי והתגלה ניסיונית רק ב-1956, בניסויים בכור גרעיני), אותו קשה מאוד לזהות, או שהם משתשים בקרינת גמא? אנחנו לא יודעים. אבל עמיתי פיתח טכנולוגיה חדשה שבעצם היא כור ביקוע גרעיני נישא המופעל בליתיום, שהוא כעת מגן בפטנט. הרעיון הוא להשתמש בכור הזעיר כדי להפעיל את ציוד התצפית שלנו ולקוות שהחייזרים יבחינו בו וירצו לבדוק מה אנחנו עושים", הסביר הפרופסור ל-Daily Star, "ואז נוכל לקבל תמונות או נתונים כלשהם עליהם".

צפו בנאום בו נחשפה התוכנית

קטע הווידאו שבו עלתה הטענה הזו צולם במוסד סול בקליפורניה השנה, אך הפרופרסור לא פירט יותר ונראה שההערה הזו נאמרה בדרך אגב, בסוף ההרצאה שלו, כשהוא התחיל את הטענה עם הביטוי 'רק עוד דבר אחד קטן'.

מדברים אלו נראה שמדובר ברעיון ראשוני וטרם ברור האם הניסוי אכן מתקיים בפועל באוניברסיטת אולבני.

עוד בנושא
אסטרונאוט נאס"א: חייזרים מנעו מלחמה גרעינית על כדור הארץ

"חייזרים ניטרלו את הנשק הגרעיני כדי להראות כמה בני האדם הם חסרי תועלת"

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

גישות דומות המסתמכות על שימוש בחומרים גרעיניים לצורך איתור חייזרים נוסו בעבר, אך טרם הניבו תוצאות משמעותיות, כשגם המומחה לענייני חייזרים, פרופ' אבי לייב השתמש בו בניסיון למצוא חלליות זרות אשתקד. לייב הוא פרופסור ישראלי-אמריקאי לפיזיקה תאורטית ולאסטרופיזיקה, ראש המחלקה לאסטרונומיה של אוניברסיטת הרווארד, שביולי 2021 הכריז על פרויקט לחיפוש חייזרים, במטרה לאתר גשושיות של ציווילזציות זרות. הפרויקט נושא את השם פרויקט גלילאו.

מטרת פרויקט גלילאו היא לחפש אחר חתימות טכנולוגיות של ציוויליזציות שמקורן מחוץ לכדור הארץ, מנתונים החומקים מהממסד המדעי, אך גם לחפש אחר עב"מים כאן בכדור הארץ. בגלילאו מתכוונים להשתמש במערך של טלסקופים וגלאים כדי לצלם עב"מים ברזולוציה גבוהה כדי לגלות אם מדובר בכלי טיס מתקדמים של מדינות זרות או בכלי טיס מתקדמים של ציוויליזציה חייזרית. על ידי שימוש בבינה מלאכותית ובלמידת מכונה, בצוות חוקרי גלילאו בהובלת פרופ' לייב מקווים להבדיל בין חלליות זרות לתופעות אטמוספריות, ציפורים, בלוני מזג אוויר וכאמור - גם כלי נשק חדישים ומסווגים של מדינות כמו סין ורוסיה.

בכל מקרה הניסוי הזה מעורר שאלות רבות בנוגע למוסריות השימוש בנשק גרעיני, ולו גם בגרסה מיניאטורית, לצורך יצירת קשר עם חייזרים ויהיה עלינו לחכות ולראות אם הוא אכן יצליח או שמא יהפוך לניסיון כושל נוסף בחיפוש אחר חיים חוצניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully