וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים בתחבורה ציבורית? להופ און יש פתרון שכדאי שתכירו

עודכן לאחרונה: 24.5.2024 / 20:08

המלחמה בעזה שנראה כי אין לה סוף מוגדר, גורמת גם להתמשכות השיבושים של ה-GPS, מה שמקשה על נוסעי התחבורה הציבורית המשתמשים באפליקציות כדי לקבוע אורכי נסיעה. ל-Moovit והופ און יש פיתרון

המיקום - ביירות. צילום מסך: WAZE, עיבוד תמונה
המיקום - ביירות/עיבוד תמונה, צילום מסך: WAZE

מלחמת ה-7 באוקטובר, והיציאה המחודשת למבצע ברפיח, וגם המתקפה האיראנית לפני כמה שבועות גרמו לכך ששיבושים במערכות ה-GPS לצרכים ביטחוניים הפכו לעניין קבע בחיינו. מנגד, נוסעי התחבורה הציבורית משלמים באפליקציות, שהן מצדן משתמשות בנתוני GPS כדי לחשב את עלויות הנסיעה. למי שסובל מהבעיה, שתי אפליקציות הנסיעות הגדולות, Moovit ופנגו והופ און מציעות פיתרון.

Moovit מציעה פיתרון ידני שמטיל את הביצוע על הנוסע עצמו: במהלך הנסיעה, כשאתם עולים לאוטובוס וסורקים את קוד ה-QR הייחודי של אותו אוטובוס, אתם תתבקשו לבחור את אזור הנסיעה ומרחק הנסיעה המתוכנן שלכם, מתוך רשימה, כתחליף לחישוב האוטומטי המסתמך על מערכות ה-GPS המשובשות. לשם כך, אתם צריכים לדעת מראש היכן עליתם ובאיזו תחנה תרדו.

סוויפ-אפ/מערכת וואלה

באופן דומה, ברכבת ישראל, ששם העסק עובד הפוך - והטלפון הוא זה שמנפיק קוד QR לסריקה בשער תחנת הרכבת, תצטרכו לבחור את תחנות המוצא והיעד, ואז תוכלו להפיק את קוד ה-QR למעבר במחסום בכניסה וביציאה מתחנת הרכבת.

בהופ און יש פטנט קצת שונה: האפליקציה היא זו שמזהה את הקו אליו עליתם לפי קוד ה-QR הייחודי של האוטובוס, ומציגה את פרטי הקו. לכם נשאר רק לבחור תחנת עליה ותחנת ירידה מתוך הרשימה של תחנות קו האוטובוס. ברכבת הדברים פועלים באופן דומה ל-Moovit ופנגו, עם בחירה של תחנת עלייה ותחנת ירידה.

  • עוד באותו נושא:
  • gps
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully