וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה היא 2024, והחברה הזאת רוצה להחזיר את האייפוד לחיינו

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 10:10

הכירו את ה-tinyPod - מארז לשעון אפל שהופך אותו לטלפון זעיר בסגנון אייפוד. המטרה של המשווקים: לתת לנו פתרון להתמכרות לטלפונים חכמים

tinyPod. tinyPod, אתר רשמי
tinyPod/אתר רשמי, tinyPod

אי שם ב-2007, אפל שקלה ברצינות לעצב את האייפון הראשון כך שיהיה דומה יותר לאייפוד. 17 שנים מאוחר יותר, חברת tinyPod החליטה להחיות את הרעיון הזה, אבל בדרך מקורית. מדובר במארז לאפל ווטש, שמעניק לו מראה של אייפוד קלאסי ופונקציונליות של טלפון בסיסי.

איך זה עובד? המכשיר החדש מאפשר ניווט במערכת ההפעלה של השעון באמצעות גלגלת קליקים בסגנון iPod במקום באמצעות ה-Digital Crown. שיחות טלפון או האזנה למוזיקה יתבצעו באמצעות חיבור האיירפודס - שמסונכרנות למכשיר.

החברה מתארת את המוצר כפתרון אלגנטי להתמכרות לטלפונים חכמים, תחת הכותרת "your phone away from phone", שכן הוא מציע את כל האפליקציות החיוניות של אפל ווטש, אך ללא האפליקציות הממכרות של הרשתות החברתיות והמדיה. כידוע, יוטיוב, טיקטוק ושאר ההרשתות החברתית אינן זמינות במערכת ההפעלה watchOS.

ה-tinyPod צפוי להיחשף באופן מלא בחודש יוני הקרוב, ויש רבים שכבר מחכים בקוצר רוח לראות האם הוא יצליח לספק את הסחורה ולהיות פתרון אמיתי לצורך בטלפון פחות ממכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully