וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מגלה מדוע תמונות שנמחקו הופיעו שוב באייפונים

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 12:12

אפל שחררה את iOS 17.5.1 לתיקון בעיה נדירה שבה תמונות שנמחקו חזרו להופיע במכשירי האייפון. כעת, אנחנו מקבלים הסבר לתופעה המטרידה

אפליקיציית תמונות באייפון. ShutterStock
לדברי אפל, התמונות היו קיימות רק במכשיר עצמו/ShutterStock

אפל שחררה את iOS 17.5 באמצע מאי, אך העדכון לווה בתקלה מטרידה ומביכה: משתמשים רבים גילו שתמונות שנמחקו מזמן, כולל תמונות רגישות, חזרו להופיע במכשיריהם כאילו מעולם לא נמחקו. כעת, אפל שוברת שתיקה ומספקת הסבר לתופעה המוזרה בתגובה לאתר 9to5Mac.

שאלה מרכזית שהתעוררה הייתה כיצד תמונות משנת 2010 חזרו להופיע על מכשירים עדכניים. אפל הבהירה כי לא iCloud Photos הוא האחראי לכך. למעשה, הבעיה נובעת מרישום פגום במסד הנתונים של מערכת הקבצים במכשיר עצמו. לדברי אפל, התמונות שלא נמחקו לגמרי לא סונכרנו עם iCloud Photos, אלא היו קיימות רק במכשיר עצמו. למרות זאת, הקבצים יכלו לעבור ממכשיר אחד לאחר בעת שחזור מגיבוי מקומי, העברת נתונים ממכשיר למכשיר, או שחזור מגיבוי iCloud כאשר לא נעשה שימוש ב-iCloud Photos.

אייפון חנות אפל בלוס אנג'לס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
שאלה מרכזית שהתעוררה הייתה כיצד תמונות משנת 2010 חזרו להופיע על מכשירים עדכניים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כזכור, משתמש Reddit טען בפוסט שנמחק כי תמונותיו הופיעו מחדש באייפד שמכר לחבר, למרות שמחק את כל תוכנו לפני המכירה, אלא שאפל מסרה כי טענה זו אינה נכונה. החברה הבהירה כי לאחר מחיקת מכשיר באמצעות ההוראות הרשמיות: פתיחת "הגדרות", בחירת "כללי", בחירת "העברה או איפוס", ולאחר מכן בחירת "מחק את כל התוכן וההגדרות" - כל הקבצים והתוכן נמחקים לצמיתות. במקרה של אותו משתמש Reddit, ייתכן שהוא לא ביצע את הצעדים הנכונים למחיקה מלאה לפני המכירה, או שהמציא את המצב.

בעיית התמונות אמנם נדירה, אך היא עשויה להיות מטרידה עבור המשתמשים שנפגעו. אפל מדגישה כי התמונות לא נשמרו ב-iCloud ולא יכלו להופיע מחדש לאחר מחיקה מלאה של המכשיר. יש לציין כי עדכון iOS 17.5.1 אינו מוחק אוטומטית את התמונות שהופיעו מחדש. משתמשים שנפגעו יצטרכו למחוק את התמונות ידנית

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully