וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודות ייחשפו? חשד למתקפת סייבר נוספת על משרד עורכי הדין הגדול בישראל

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 9:08

המשרד שהותקף, גולדפרב-זליגמן, מייצג שורה ארוכה של לקוחות מהשורה הראשונה, כולל טייקונים, מנכ"לים בכירים ומוסדות פיננסיים מובילים. זו המתקפה השניה בתוך כשבוע בלבד

סייבר. ShutterStock
סייבר/ShutterStock

משרד עורכי הדין גולדפרב גרוס זליגמן, שנחשב לאחד המשרדים המשפיעים ביותר בישראל, דיווח היום (שלישי) כי הוא נמצא תחת חקירה בעקבות חשד למתקפת סייבר נוספת - בתוך כשבוע בלבד. זוהי מתקפה שנייה בתוך זמן קצר על המשרד, והיא מעלה חששות כבדים לגבי אבטחת המידע של לקוחות המשרד. המשרד אישר את החשד למתקפה לאחר שקיבל עדכון ממערך הסייבר הלאומי.

על פי ההודעה שיצאה מטעם המשרד, חברת סיגניה, המתמחה באבטחת מידע, הוזעקה לטפל באירוע והיא עורכת כעת בדיקות מקיפות כדי לאמת את החשד ולבחון את היקף הפגיעה. גולדפרב-זליגמן מייצג שורה ארוכה של לקוחות מהשורה הראשונה, כולל טייקונים, מנכ"לים בכירים ומוסדות פיננסיים מובילים.

הדאגה העיקרית מתמקדת בגישה שהשיגו ההאקרים לתכתובות האימייל של הלקוחות, שעשויות להכיל מידע אישי וסודות עסקיים בעלי רגישות גבוהה. לקוח בולט של המשרד, ששמו לא נחשף, הביע את מצוקתו: "המצב לא פשוט. יש לנו המון מידע חסוי בתיבות הדואר של גולדפרב. אנחנו בלחץ גדול".

תוצאות הפריצה עלולות להיות קטסטרופליות עבור הלקוחות שבמוקד, שכן חשיפת פרטים אישיים ומידע רגיש תאיים על שמם הטוב, צנעת הפרט והאינטרסים הפיננסיים שלהם. דליפה של חומר בעל רגישות גבוהה יכולה להסב למוניטין של משרדי עורכי דין נזק עצום.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully