וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לדליפת מידע: משרד עורכי הדין הגדול בישראל הותקף - המערכות הושבתו

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 10:41

משרד עורכי הדין גולדפרב גרוס זליגמן תחת חקירה בעקבות מתקפת סייבר שנייה תוך שבוע, קיים חשש לדליפת מידע רגיש, והמשרד ניתק את התקשורת החיצונית שלו כאמצעי מנע

סייבר. ללא, ShutterStock
סייבר/ShutterStock, ללא

משרד עורכי הדין גולדפרב גרוס זליגמן, שנחשב לאחד המשרדים המשפיעים בישראל, נאלץ לנתק את כל מערכותיו מהרשת החיצונית בעקבות מתקפת סייבר חמורה. המתקפה, שאותרה על ידי חברת אבטחת המידע סיגניה, העלתה חשש לדליפת מידע רגיש.

זוהי המתקפה השנייה בתוך שבוע בלבד על המשרד, והיא מעלה חששות כבדים לגבי אבטחת המידע של לקוחות המשרד, שרבים מהם הם חברות וארגונים גדולים במשק הישראלי. המשרד הודיע כי הוא משקיע את כל המשאבים הנדרשים כדי לחדש את פעילותו בהקדם האפשרי, אך החיבור לרשת יתבצע באופן הדרגתי וזהיר כדי לוודא שהמערכות חוזרות לפעילות באופן תקין ומאובטח.

המשרד עובד בתאום מלא עם מערך הסייבר הלאומי וחברת סיגניה ממשיכה בבדיקות הרשת כדי לאתר את מקור המתקפה ולמנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.

המתקפה על משרד עורכי הדין גולדפרב גרוס זליגמן היא תזכורת נוספת לסכנות הגוברות של מתקפות סייבר על ארגונים וחברות בישראל ובעולם. היא מדגישה את החשיבות של נקיטת אמצעי אבטחה מתקדמים והיערכות מתאימה לאירועי סייבר.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully