וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, זה אמיתי: אפל מאפשרת להקליט שיחות באייפון

עודכן לאחרונה: 12.6.2024 / 10:53

אחרי שנים של המתנה, אפל הודיעה כי עדכון הגרסה הבא יביא איתו אפשרות להקליט שיחות - ללא אפליקציות צד שלישי. הבעיה? הצד השני ידע שאתם מקליטים אותו

מסך הקלטת שיחות ב-iOS 18. צילום מסך, אתר רשמי
מסך הקלטת שיחות ב-iOS 18/אתר רשמי, צילום מסך

אחרי שנים של קנאה עמוקה בחבריהם עם האנדרואיד, משתמשי האייפון סוף סוף יכולים לנשום לרווחה: iOS 18 תביא איתה את הפיצ'ר שחיכינו לו - הקלטת שיחות ישירות מהאייפון, בלי אפליקציות צד שלישי ובלי קומבינות.

על פי הדגמה בכנס המפתחים WWDC 2024 שנערך ביום שני האחרון, האפשרות להקליט שיחות תופיע על המסך במהלך השיחה עצמה. לחיצה על כפתור ההקלטה תתחיל את ההקלטה, ותתריע בפני שני הצדדים בשיחה כי ההקלטה פעילה.

לאחר השיחה, ניתן יהיה למצוא את התמלול באפליקציית Notes ("פתקים"), שם ניתן יהיה גם ליצור סיכום אוטומטי באמצעות מודל הבינה המלאכותית של אפל, Apple Intelligence. בנוסף, ניתן יהיה להקליט ולתרגם אודיו גם ישירות מתוך אפליקציית הפתקים. עם זאת, התמלול האוטומטי יהיה זמין בשלב זה רק בשפות אנגלית, ספרדית, גרמנית, צרפתית, יפנית, מנדרינית, קנטונזית ופורטוגזית.

Apple Intelligence. צילום מסך, אתר רשמי
אפל חשפה את מודל הבינה המלאכותית שלה, Apple Intelligence/אתר רשמי, צילום מסך

כיום, הקלטת שיחות באייפון אפשרית רק באמצעות אפליקציות צד שלישי, שרבות מהן מוגבלות או דורשות תשלום עבור הקלטה ותמלול מלאים. בינתיים, לא ברור האם התכונה החדשה תגיע לכלל משתמשי אייפון, או רק בשיחות בין משתמשי אייפון, ואולי אף רק עם בין משתמשי iOS 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully