וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אפל חשף בראיון באיזה אייפון הוא משתמש, אבל זה לא החלק המפתיע

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 12:44

טים קוק חשף בראיון מיוחד את המוצרים האישיים שהוא משתמש בהם מדי יום: מאייפון 15 פרו מקס שצמוד אליו תמיד - ועד למחשב האישי שהוא מעדיף (באופן מפתיע)

טים קוק בפתח אירוע WWDC 2024. רויטרס
טים קוק בכנס WWDC 2024/רויטרס

בראיון אישי ומרתק במסגרת כנס המפתחים העולמי של אפל (WWDC 2024), חשף טים קוק, מנכ"ל אפל, פרטים מעניינים על המוצרים של החברה שהוא משתמש בהם באופן יומיומי. הראיון, שנערך על ידי היוטיובר SuperSaf, סיפק הצצה נדירה לעולמו האישי של קוק והעדפותיו הטכנולוגיות.

כשנשאל על מכשיר האייפון שלו, קוק ענה ללא היסוס שהוא משתמש באייפון 15 פרו מקס. "הוא מחובר אליי. אפילו ממש עכשיו. הוא כל הזמן איתי, אני אוהב את זה", אמר קוק בחיוך. הוא אף הוסיף שהוא משתמש במכשיר החדש כדי לצלם סרטונים בפורמט Spatial Video עבור משקפי המציאות המעורבת החדשים של אפל, Vision Pro.

בנוסף, סיפר קוק כי הוא משתמש באייפד פרו בגודל 13 אינץ', אך באופן מפתיע, המחשב העיקרי שלו הוא דווקא מקבוק אייר. קוק הדגיש כי הוא משתמש במקבוק פרו לעיתים, בהתאם לצרכים, אך מקבוק אייר הוא המחשב המועדף עליו לשימוש יומיומי.

צפו בראיון:

כשנשאל על מוצרים אחרים של אפל שהוא משתמש בהם, קוק אמר "אני לא יכול להעביר יום ללא האיירפודס". הוא גם חשף שהוא עונד את אפל ווטש אולטרה וצופה בסרטים באמצעות Vision Pro: "אני שוכב על הספה ומקרין על התקרה את הסרטים שאני רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully