וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל מקפיאה את פיתוח הדור השני של ה-Vision Pro

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 14:19

לפי דיווח חדש, בחברה החליטו לעצור את הפיתוח של הדור השני של המשקפיים החכמים, כדי להתמקד בדגם זול יותר. מתי הוא יגיע לחנויות ומה הפשרות?

ה-Vision Pro של אפל. צילום: Getty images, עיבוד תמונה
ה-Vision Pro של אפל/עיבוד תמונה, צילום: Getty images

ה-Vision Pro, משקפי המציאות המעורבת של אפל, שהושקו בתחילת השנה תחת ציפיות גבוהות, זכו לביקורות פושרות בשל משקלם, מחירם הגבוה, וחוסר ביישומים ייחודיים. כעת, נראה שאפל השעתה את העבודה על הדור השני של המשקפיים לטובת פיתוח דגם זול יותר, כך לפי דיווח באתר The Information.

על פי הדיווח, אפל תכננה בתחילה לחלק את קו מוצרי ה-Vision לשני דגמים: דגם "Pro" ודגם סטנדרטי במחיר נמוך יותר. עם זאת, החברה החלה לצמצם את הצוות שעובד על הדור הבא של ה-Vision Pro בשנה האחרונה. במקום זאת, הצוותים בענקית הטכנולוגיה מתמקדים כעת בפיתוח דגם "Vision" זול יותר עם פחות תכונות, שעל פי השמועות נקרא בשם הקוד "N109".

בנוסף, בדיווח נטען כי אפל מתכננת לשמור על הרכיבים היקרים ביותר של ה-Vision Pro, כמו המסכים האיכותיים, גם בדגם הזול יותר. מנגד, בחברה מתכננים לצמצם עלויות על ידי כמה פשרות - שימוש בפחות מצלמות, רצועת ראש פשוטה יותר ורמקולים קטנים יותר.

מערכת שליטה באמצעות מעקב עיניים וידיים - כך ייראה העתיד?/וואלה! טכנולוגיה

במקור, אפל תכננה להשיק את הדגם הזה בסוף 2024, אך כעת נראה שההשקה תידחה לסוף 2025 או מאוחר יותר. הסיבה לכך היא שאפל מתקשה להפחית את עלויות הייצור מבלי לפגוע בתכונות רבות מדי.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully