וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק AI: ארבעה פיצ'רים שיגיעו בקרוב לאייפון שלכם

עודכן לאחרונה: 21.6.2024 / 19:39

גרסת מערכת ההפעלה החדשה של אפל לאייפונים תשוחרר רק בחודש ספטמבר, אבל גרסת הבטא הראשונה חושפת פיצ'רים מעבר ל-AI. הנה מה שגילינו

טים קוק בפתח אירוע WWDC 2024. רויטרס
טים קוק בפתח אירוע WWDC 2024/רויטרס

אפל אמנם הכריזה על iOS 18 בתחילת החודש עם דגש על יכולות בינה מלאכותית חדשות, אך גרסת הבטא של מערכת ההפעלה החדשה חושפת שלל חידושים נוספים שכדאי להכיר. הורדנו את הגרסה על מנת לבדוק מה מצפה לנו מעבר ל-AI, והנה ארבעה פיצ'רים בולטים במיוחד.

הנה הפיצ'רים שגנבו לנו את ההצגה:

  • נעילת אפליקציות מאחורי זיהוי פנים (Face ID): אחד הפיצ'רים המעניינים שגילינו בגרסת הבטא הוא האפשרות לנעול אפליקציות ספציפיות באמצעות זיהוי פנים. פיצ'ר זה מאפשר למשתמשים להוסיף שכבת אבטחה נוספת לאפליקציות הרגישות ביותר שלהם, כמו אפליקציות בנקאיות, אפליקציות בריאות, ורשתות חברתיות.
sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
  • שליטה באייפון באמצעות העיניים: פיצ'ר נוסף שנמצא תחת הגדרות הנגישות, ומשך את תשומת ליבנו הוא היכולת לשלוט באייפון באמצעות תנועות עיניים. עם זאת, לפחות כרגע, השליטה לא מאוד נוחה ונדרשת עבודה נוספת מצד אפל בצד הטכני של הפיצ'ר.
  • שליטה מדויקת בפנס: זה נשמע אולי כמו משהו חסר משמעות, אך חידוש נוסף ושימושי הוא היכולת באלומת האור של הפנס ישירות ממרכז הבקרה. כך למעשה, נוכל להאיר מקומות מסוימים בצורה מדויקת יותר, בין אם מדובר בהארת חדר חשוך או בקריאת ספר בלילה.
  • מרכז הבקרה ב-iOS 18 עובר מהפך של ממש. הוא כולל עיצוב חדש לגמרי, המאפשר גישה מהירה וקלה יותר להגדרות השונות. בנוסף, ניתן יהיה להתאים את מרכז הבקרה ולהוסיף ווידג'טים חדשים לפי בחירת המשתמש.
  • עוד באותו נושא:
  • iOS
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully