וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג הכריזה על טלפונים מתקפלים, שעונים חכמים, אוזניות וטבעת ה-Galaxy Ring

ינון בן שושן, פריז וניב ליליאן

10.7.2024 / 16:00

כמו כל שנה בשנים האחרונות, סמסונג הכריזה על דגמים חדשים בסדרות המתקפלים שלה, לצד שעונים חכמים חדשים, אוזניות Buds חדשות ומסקרנות בשני דגמים, אבל גונבת את ההצגה מכולם היא ה-Galaxy Ring, הטבעת החכמה הראשונה של סמסונג, שכרגע לצערנו לא תשווק בישראל

סמסונג הכריזה היום (רביעי) על סדרות הסמארטפונים המתקפלים החדשים שלה, ה-Galaxy Z Flip 6 וה-Z Fold 6, לצד שני דגמים חדשים של אוזניות 3Buds ושני דגמי שעונים חכמים (כולל דגם אולטרה קשוח ומשוכלל) וגולת הכותרת, הטבעת החכמה של החברה שכבר מדברים עליה קרוב לשנה אם לא יותר, ה-Galaxy Ring, שהיא אביזר דומה לשעון חכם אבל ממוקד מדידה ונטול צג, כמובן. הנה כל הפרטים על המוצרים החדשים מבית סמסונג - היישר מאירוע ההכרזה בפריז.

Galaxy Z Flip 6 ו-Galaxy Z Fold 6. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy Z Flip 6 ו-Galaxy Z Fold 6/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

Galaxy Z Fold 6

הדור הששי (או החמישי, תלוי איך סופרים) של הסמארטפונים המתקפלים לבית סמסונג, מציג כמה חידושים, לא מהפכניים אבל שיפורים מבניים נאים, בעיקר במכשיר ה-Fold שהופך לקל יותר ומסורבל פחות, לצד כמה "מתיחות פנים" בצד המעבד, הזיכרון והמצלמות. והתוסף המשמעותי ביותר, בדומה לסדרות ה-S של השנה: יכולות בינה מלאכותית המשולבות ישירות במכשירים.

ה-Galaxy Z Fold 6, משלב את מנוע הבינה המלאכותית המחוללת של גוגל, Gemini, ישירות לתוך שורה של יישומים מובנים במכשיר, כולל יכולת ה-Circle to search שכבר הוצגה בסדרת ה-S, אבל הופכת להיות מדויקת יותר בעזרת עט החרט המצורף. עוד כלים כוללים מקלדת מועשרת בינה מלאכותית שיכולה לנתח את טון הכתיבה שלכם, הצעות לטקסט וכמובן, יצירת תמונות מהוראות טקסטואליות ישירות מהמכשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
Galaxy Z Fold 6. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Galaxy Z Fold 6/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

גוף המכשיר שופר עם הגנה מפני חלקיקים ומים (דירוג IP48 במקום IPX8 של הדור הקודם, מה שאומר שהקודם לא זכה לתקן חסינות מפני אבק בניגוד לנוכחי, דירוג אטימות מים נותר ללא שינוי), לצד הפחתה במשקל ובעובי (המכשיר אכן מרגיש קל יותר ביד ויותר נוח לאחיזה) ושיפור משמעותי נוסף הוא במסכים - הפנימי והחיצוני לעומת הדור הקודם: המסך הפנימי נותר ללא שינוי בגודל (7.6 אינץ') אבל עם רזולוציה טיפה יותר גבוהה (2160 על 1856 פיקסלים) ובהירות גבוהה משמעותית (2600 ניט במקום 1200). המסך החיצוני הוארך בעשירית האינץ', רזולוציה טובה יותר (2376 על 968 פיקסלים) וקצב רענון גמיש יותר של מ-1 הרץ ועד 120.

השיפור המשמעותי הנוסף, הוא מעבד סנאפדרגון 8 דור 3 במקום דור 2 אבל דברים כמו הסוללה (4400 מיליאמפר/שעה), הזיכרון ומערך הצילום (משולש - 50 מגהפיקסל ראשית, 12 מגהפיקסל רחבה ועדשת זום אופטי פי שלושה של 10 מגהפיקסל) נותרו ללא שינוי. המחיר של ה-Z Fold 6 יתחיל מכ-7,000 שקלים לאחסון של 256 גיגהבייט, אחסון 512 גיגהבייט יעלה כ-7,500 שקלים וגירסת האחד טרהבייט, היקרה ביותר, תעלה 8,400 שקלים לצרכן. למזמינים הראשונים תוענק גם חבילת שי הכוללת כיסוי יוקרתי וזיכוי בסך 649 שקלים לרכישת אוזניות מהסדרה.

Galaxy Z Flip 6 ו-Galaxy Z Fold 6. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy Z Flip 6 ו-Galaxy Z Fold 6/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

Galaxy Z Flip 6

אחיו הצדפתי של ה-Fold, הלוא הוא ה-Galaxy Z Flip 6, זוכה השנה למגוון צבעים מרהיבים כמו תכלת, צהוב ירוק וכסוף חללי, ושינוי עיצובי בולט הוא הוספת טבעות צבעוניות בצבע הגוף סביב העדשות, ממה שמקנה ל-Z Flip 6 מראה מתוחכם. ואם כבר הזכרנו מצלמות, אז אחד השדרוגים העיקריים השנה הוא מצלמה ראשית של 50 מגהפיקסל, במקום 12 מגהפיקסל בשנה שעברה. גם כאן, יש דירוג נגד כניסת חלקיקים שלא היה בשנה שעברה (IP48 במקום IPX8), וגוף אלומיניום משופר.

Galaxy Z Flip 6. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy Z Flip 6 ו-Galaxy Z Fold 6/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הזיכרון והסוללה שופרו אף הם: 12 גיגהבייט במקום 8 בשנה שעברה, וסוללה של 4,000 מיליאמפר/שעה לעומת 3,700 בשנה שעברה. המעבד גם כאן שודרג לדור האחרון של סנאפדרגון 8, דור 3. הצג החיצוני נותר אותו צג Super Amoled של 3.4 אינץ' ואותה רזולוציה (720 על 748 פיקסלים) אבל הצג הפנימי קיבל את רמת הבהירות של אחיו הגדול - 2,600 ניט במקום 1200.

יישומי בינה מלאכותית הוטמעו גם כאן בכל פינה של המכשיר - החל מיכולות ה-Auto Zoom, בדומה לקיים במחשבים ניידים, ושינוי מסגרת הצילום בהתאם לנושא (אדם בודד יקבל תקריב, קבוצת אנשים תקבל עדשה רחבה), כמו גם הצעות למענה מהיר וכתיבה מועשרת בינה מלאכותית ישירות מהצג החיצוני.

מחירים בישראל - ה-Z Flip 6 כמו תמיד, יותר נגיש במחיר מאשר אחיו הגדול: גירסת ה-256 גיגהבייט אחסון מתחילה מכ-4,100 שקלים, וגירסת ה-512 גיגהבייט אחסון תעלה בישראל כ-4,600 שקלים, 500 שקלים יותר. גם כאן המזמינים הראשונים יקבלו כיסוי למכשיר וזיכוי בסך 640 שקלים לרכישת אוזניות.

Galaxy Z Flip 6. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הזיכרון והסוללה שופרו אף הם. ה-Z Flip 6 של סמסונג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

Galaxy Buds3 ו-Galaxy Buds3 Pro

ואם הזכרנו אוזניות... כמו כל שנה סמסונג גם מחדשת את קו אוזניות ה-In Ear שלה, הגלקסי Buds בדור השלישי, ובדומה ל-AirPods של אפל, גם כאן יש שני דגמים: רגיל ו-Pro. התכונה אולי הכי מרשימה בזכות יכולות ה-AI היא היכולת לתרגום סימולטני משפות אחרות, שנתמך בעזרת מכשירי ה-Fold או ה-Flip.

הבינה המלאכותית הוטמעה גם בביטול הרעשים עם יכולת לבטל רעשים באופן מסתגל, אבל שלמשל כן תעביר לכם לאוזניים רעש של אזעקה, מה שלצערנו מאוד רלוונטי בישראל. אוזניות ה-Buds3 Pro כוללות גם פס תאורה צבעוני והן נכנסות לתוך תעלת השמע, לעומת ה-Buds3 הפשוטות שיושבות בתוך האפרכסת הפנימית בפתח תעלת השמע, אבל לא חודרות לתוכה, בעיצוב פתוח.

עוד באוזניות ה-Buds3 Pro, יש רמקולי 2-way לוופרים וצלילים גבוהים ומגבר כפול, ותמיכה בפס רחב לצורך שיחות עם שמע נקי כמו גם תמיכה בפרוטוקול SSC המאפשר האזנה למוזיקה באיכות גבוהה. האוזניות יתחילו להימכר בחנויות בהמשך החודש, והמחיר של דגם ה-Buds3 יעמוד על 649 שקלים ודגם ה-Pro יעלה כ-900 שקלים.

Galaxy Buds3 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
עיצוב חדש: ה-Galaxy Buds3 Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

Galaxy Watch 7 ו-Galaxy Watch Ultra

השנה משיקה סמסונג שני דגמי שעונים במקום אחד - ה-Watch 7 הרגיל ומענה לדגם האולטרה של אפל: ה-Galaxy Watch Ultra. נתחיל דווקא עם השעון הרגיל. ה-Watch 7 מקבל מתיחת פנים לעומת השנה שעברה, הוא נטול חוגה פיזית, אבל מכיל שורה של שדרוגי ניטור בריאות, בראשם ניטור דום נשימה בשינה (יהיה זמין בישראל בתחילת 2025, כפוף לאישור משרד הבריאות), כמו גם התרעה על דופק לא סדיר או חלילה פרפור פרוזדורים, לצד הבנה טובה יותר של פעילות הלב באמצעות ניטור אק"ג ולחץ דם.

שדרוג חומרתי הוא המעבד החדש והמשופר, שהוא מעבד שלושה ננומטר ראשון בשעון חכם ומערכת GPS בתדר כפול. עוד ה-AI מציע תגובות חכמות וקביעת תכונות באמצעות צביטה. השעון יהיה זמין בשני גדלים: 40 ו-44 מ"מ. אבל את ההצגה מבין השעונים, גונב השנה אחיו הגדול, ה-Galaxy Watch Ultra. כפי שציינו, זהו המענה של סמסונג לשעון האולטרה של אפל, לרמת הרצועה הכתומה הבולטת (למרות שקיימות גם באפור ולבן) וגוף הטיטניום. יש פה גם מנגנון החלפה מהירה לרצועות ושטח תצוגה גדול במיוחד (47 מ"מ קוטר) כולל תצוגת לילה אדומה. גוף השעון עמיד ב-10 אטמוספירות מים, ויכולת פעילות מ-500 מטר מתחת לפני הים ועד 9000 מטר גובה, שזה בערך פסגת האוורסט. שעון ה-Galaxy Watch Ultra הקשוח עמיד גם בטמפרטורות של החל ממינוס 20 ועד 55 מעלות חום צלסיוס.

השעונים החדשים של סמסונג. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy Watch Ultra/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חיישן ה-BioActive מציע את אותן מדידות רפואיות שמציע אחיו הקטן, לצד זיהוי נפילות, שליחת התרעות ב-SMS ואפילו הפעלת סירנה של 85 דציבל אם חלילה צריך לאתר אתכם ממקום מבודד. שני השעונים כמובן תומכים במדידות ספורט מורכבות, ושעון האולטרה גם מכיל מערכת לסינון רעשי רוח בשיחות. מחירו של שעון ה-Watch 7 הבסיסי הקטן יעלה החל מ-1,200 שקלים ויגיע עד 1,550 שקלים לגירסת ה-44 מ"מ עם LTE. שעון ה-Galaxy Ultra יעלה 2,600 שקלים והוא בגירסה של LTE בלבד.

גלקסי רינג. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הטבעת החכמה של סמסונג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

טבעת Galaxy Ring

הטבעת הראשונה מבית סמסונג שמתחרה בטבעות ניטור כמו Oura ואחרות, שוקלת פחות מ-3 גרם ונועדה לספק ניטור בלתי מורגש סביב השעון. היא עמידה למים ב-10 אטמוספירות, ועם גימור טיטניום בדרגה 5, לצד שבעה ימי סוללה עד שצריך להטעין אותה בנרתיק הנשיאה המואר. היא תגיע בשלושה צבעים לבחירה: שחור, כסף וזהב, ובתשעה קטרים שונים כולל ערכת התאמה לאצבע טרום רכישה. היא תציע ניטור פעילות ומגוון ניטורי שינה לרבות דופק וקצב נשימה בשינה, לצד מעקב אחרי המחזור החודשי לנשים. לצערנו, ישראל לא תהיה בין השווקים הראשונים שבהם תימכר הטבעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully