וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ משיקה את "מועדפים": הצ'אטים החשובים ביותר בראש הרשימה

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 10:24

אפליקציית המסרים שחררה פיצ'ר חדש שיאפשר לכם לסנן את הצ'אטים שלכם ולהציג בראש הרשימה את אנשי הקשר המועדפים עליכם. כך זה עובד

וואטסאפ הודיעה הלילה (רביעי) על הוספת הפיצ'ר 'מועדפים' (Favorites) ללשוניות באפליקציה. מעתה, האפשרות החדשה מאפשרת לכם לסנן את הצ'אטים שלכם ולהציג בראש רשימת השיחות שלכם את אנשי הקשר המועדפים עליכם.

בנוסף, בין אם מדובר בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית שלכם או בחבר הכי טוב, אנשי הקשר המועדפים ("Favorites") יהיו זהים ברשימת הצ'אטים והשיחות שלכם, כך שתוכלו לחייג אליהם במהירות גם מרשימת השיחות.

איך להוסיף איש קשר למועדפים?

  • דרך מסך הצ'אטים, בחרו את המסנן 'מועדפים', ואז בחרו אנשי קשר או קבוצות.
  • דרך הלשונית 'שיחות', הקישו על 'הוספה למועדפים' ובחרו אנשי קשר או קבוצות.
  • או פשוט נהלו את האפשרות 'מועדפים' בהגדרות על ידי מעבר אל 'הגדרות' > 'מועדפים' > 'הוספה למועדפים'. תמיד אפשר לשנות את הסדר.
לשונית ה"מועדפים" מגיעה לוואטסאפ. Wahtsapp, אתר רשמי
ככה זה נראה: פיצ'ר 'מועדפים' (Favorites) באפליקציה/אתר רשמי, Wahtsapp

לדברי מטא (לשעבר פייסבוק), הבעלים של וואטסאפ, האפשרות החדשה משוחררת בהדרגה למשתמשים ברחבי העולם החל מהיום, ותהיה זמינה לכולם בשבועות הקרובים, כולל בישראל.

ואילו עוד חידושים נקבל בקרוב? הדלפה מגרסת הבטא שנחשפה בחודש שעבר, מצביעה על כך שוואטסאפ עובדת על פיצ'ר חדש שיאפשר לנו להעביר את היסטוריית השיחות שלנו בין כל סוגי המכשירים - אייפון, אנדרואיד או כל שילוב אחר - בקלות וביעילות, ללא תלות בפלטפורמה. ם עד היום, העברת צ'אטים בין מכשירים שונים הייתה כרוכה בתהליכים מסורבלים ולעיתים אף בלתי אפשריים, הפיצ'ר החדש מבטיח לשנות את התמונה לחלוטין.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully