וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התראות מסוג אחר: Waze מוסיפה שורה של פיצ'רים לאפליקציה

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 17:48

תתחדשו: Waze משדרגת את חווית הניווט באפליקציה עם דיווחי תנועה משופרים, התראות על אירועים ודיווח על מצלמות אכיפה. בנוסף, גם גוגל מפות משתדרגת

Waze. Waze,
Waze/Waze

ווייז (Waze), אפליקציית הניווט, ממשיכה להתחדש ולשפר את חווית המשתמש, והכריזה היום (רביעי) החברה על שורה של פיצ'רים חדשים שנועדו להפוך את חווית הנסיעה לטובה ובטוחה יותר, עם אפשרות ניווט בזמן שמסך המכשיר נעול, התראות יעודיות לאירועים המוניים המשפיעים על התנועה והתראות על מצלמות מהירות.

מעכשיו, תוכלו לדווח על סוגים חדשים של מצלמות תנועה כמו מצלמות לאכיפת נסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית, פסי האטה ומצלמות שאוכפות נהיגה ללא חגורות בטיחות, ואפילו מצלמות לאיתור שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה.

בנוסף, ווייז תציע חוויה ייעודית למידע על אירועים המוניים, שתעדכן על סגירת כבישים בעקבות אירועים ספציפיים - כמו מרתונים או משחקי ספורט. וזה לא הכל - ווייז תתריע גם על נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית.

מעבר לכך, גוגל ממשיכה לשלב את התכונות הפופולריות של ווייז ישירות בתוך גוגל מפות (Google Maps). השירות יקבל שיפור בדיווח על אירועים, בסגנון ווייז, שמוסיף סמלים גדולים יותר לשיתוף עדכונים כמו סגירת כבישים, בנייה, מצלמות מהירות או נוכחות משטרה. נהגים אחרים יתבקשו לאשר אירועים בלחיצה.

ושוב, למרות החפיפה הגוברת, גוגל מדגישה כי ווייז וגוגל מפות ימשיכו להתקיים כאפליקציות נפרדות. ראש תחום המוצר של גוגל מפות, קאן קומרטוגלו, ציין כי למשתמשי ווייז יש העדפות ייחודיות, וכך גם למשתמשי מפות.

בנוסף לשיפורים בדיווח על אירועים, גוגל תוסיף לשירות המפות גם הכוונה חדשה ליעד שתזהה את הכניסה לבניין כשתתקרבו אליו. התכונה תצביע על הבניין המדויק שאליו אתם מנווטים על ידי הדגשתו באדום, עם חץ ירוק שמצביע על הכניסה הראשית של הבניין. כמו כן, גוגל גם תתחיל להציג חניונים קרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • waze
  • ווייז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully