וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפחיד: כך הפך משחק תמים של כלב עם סוללה ניידת לאסון של ממש

7.8.2024 / 18:20

זה היה יכול להיגמר אחרת: כוחות הכיבוי בארה"ב מזהירים מהסכנות של סוללות ליתיום-יון לאחר שכלב גרם לפיצוץ עז בבית - שניזוק באופן קשה. צפו בתיעוד הדרמטי

כלב לעס סוללת ליתיום וגרם לשריפה גדולה/The Tulsa Police Department

מה אתם הייתם עושים? סיפור מפחיד מגיע מאוקלהומה, ארה"ב, שם מצלמות אבטחה ביתיות תיעדו כלב שובב במיוחד שהחליט להתעסק דווקא עם מה שלא צריך - סוללת ליתיום-יון ניידת. התוצאה? פיצוץ עז, עשן, אש, בהלה גדולה, וכנראה גם כלב אחד נבוך מאוד.

הסרטון, שפורסם אתמול (שלישי) על ידי שירותי הכיבוי של העיר טולסה, צולם בחודש מאי האחרון. לדברי כוחות הכיבוי, שלוש החיות הצליחו להימלט מהבית הבוער בזכות דלת חתולים פתוחה, וגם בני המשפחה יצאו ללא פגע. הכבאים שהוזעקו למקום הצליחו להשתלט על האש, אך הנזק שנגרם לבית היה משמעותי.

הסרטון הזה מזכיר לנו את הסכנה האמיתית הטמונה בסוללות ליתיום-יון. אותן סוללות שמאפשרות לנו להישאר מחוברים, עלולות להפוך לפצצות מתקתקות אם לא מטפלים בהן בזהירות. הן מכילות חומרים דליקים ורעילים, ועלולות להוות סכנה חמורה במקרה של ניקוב או טעינה לא נכונה.

סוללות ליתיום-יון. ShutterStock
על אף הסרטון מצחיק, הוא מזכיר לנו את הסכנה האמיתית הטמונה בסוללות ליתיום-יון/ShutterStock

כעת, הרשויות מקוות שהסרטון ישמש כאזהרה לציבור לאחסן סוללות הרחק מילדים וחיות מחמד. "מחלקות כיבוי בכל רחבי הארץ רואות שריפות הקשורות לסוללות אלו ואנחנו רוצים שהציבור ילמד על שימוש, אחסון בטוח וסילוק של סוללות מסוכנות אלו", נמסר בהודעה.

  • עוד באותו נושא:
  • סוללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully