וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוותיקן מסתיר את סודות העב"מים? הקשר בין החייזרים לכנסייה נחשף

13.8.2024 / 0:02

האמת על מערכת היחסים של הוותיקן עם חייזרים הוסתרה מהציבור במשך מאות שנים בארכיונים הסודיים והאפיפיור אפילו העביר חללית שהתרסקה באיטליה בימי מוסוליני לידי ארה"ב - ככה טוען פעיל מוכר ומוביל בקהילת חוקרי העב"מים

"אנחנו לא לבד ביקום" דוד גרוש, לשעבר בכיר בחיל האוויר חושף את מה שראה/Newsnation

"האפיפיור מסתיר את הסודות על קיומם של חייזרים בארכיונים הסודיים של הוותיקן וזה חייב להיחקר" כך טוען פעיל מוכר ומוביל בקהילת חוקרי העב"מים. הלוביסט הוותיק סטיב באסט, שמבקש מהקונגרס האמריקאי להכיר בקיומם של חייזרים, אמר ל-The Sun הבריטי שברור לו שלכנסייה הקתולית יש מידע על עב"מים וככל הנראה יש לה ראיות מתועדות שמוסתרות בארכיון שלהם. הוא גם מאמין שבכירי הכנסייה אפילו חושבים שהחייזרים הם "חשובים", חלקם רואים בהם ישויות בעלות חשיבות רוחנית וקיומם אף נרמז לא פעם בציורים דתיים.

הוא אמר: "תמיד ידענו שהכנסייה הקתולית הייתה מודעת לנושא הזה - כבר במשך מאות על גבי מאות שנים. זה הרחיק לכת עד כדי כך שיהיו היצורים האלה מי שיהיו - הם [הכנסייה] ישמחו להטביל אותם לנצרות אם הם רוצים להיטבל".

לדבריו, יש מידע "יוצא דופן" שנמצא נעול בספריית הוותיקן ובארכיונים שלה שם מפורט הידע שנאסף בידי הכנסייה במשך מאות שנים. "אבל הם [החוקרים] לא יכולים להוכיח זאת מסיבות ברורות".

הדברים של באסט מגיעים לאחר שבשנה שעברה פורסמו טענות מסעירות של דיוויד גרוש, סוכן לשעבר בסוכנות הביון NRO, לגבי קיומם של חיים מחוץ לכדור הארץ. גרוש אמר בדיון בקונגרס כי ארה"ב מחזיקה בעב"מים שלמים ובטכנולוגיה מתקדמת ממקור חוצני.

אבל קצין המודיעין לשעבר של חיל האוויר גם טען בראיון שהעניק ל- NewsNation שאיטליה חשפה את אחד מאותם עב"מים במהלך שלטונו של בניטו מוסוליני ב-1933. הוא טען שהאפיפיור דאז, פיוס ה-12, "העביר דרך צינורות לא רשמיים" את המידע לנשיא ארה"ב פרנקלין רוזוולט ש"בסופו של דבר הצליח לשים את ידיו על הממצאים ולהעבירם לארצות הברית".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

דבריו של באסט מקבלים חיזוק ממקור מפתיע - האסטרונום הראשי של האפיפיור שבעבר הודה שייתכן מאוד שקיימים חייזרים ביקום. אל המסקנה המרעישה הזו הגיעו בוותיקן ב-2009, לאחר שהאפיפיור דאז (בנדיקטוס השישה עשר) קרא למומחים, מדענים ואנשי דת לבחון את הנושא לעומק ולבדוק את השפעתו על עקרונות הדת. 30 אסטרונומים, פיזיקאים, ביילוגים ואנשי דת התכנסו לדון בנושא בהובלת הכומר ג'וסה גבריאל פונס, אסטרונום העומד בראש מצפה הכוכבים של הוותיקן. פונס טען כי אפשרות קיומם של חוצנים מעלה "השלכות פילוסופיות ותיאולוגיות, אך חשוב להזכיר שנכון להיום אנחנו יודעים על קיומם של חיים רק בכוכב אחד. הכוכב הזה" הוא אמר אז.

ד"ר פול קולינס, כומר והיסטוריון של הכנסיה שהשתתף בכנס אמר אז שהוא לא חושש מחייזרים. "אני חושב שתגובת הכנסייה תהיה חיובית גם אם ימצאו חוצנים אינטליגנטיים. אני לא חושב שזה נוגד עת עיקרי הנצרות. אנחנו אומרים שאלוהים הוא מקור החיים וכי האדם נעשה בצלמו, אך כל יצור משקף את הטוב ואת יצירת האל, גם אם הוא מכוכב אחר".

באסט אמר שטענותיו של גרוש "הפתיעו" מאמינים ופעילים רבים בעולם חקר החוצנים, שמעולם לא שמעו על הסיפור הזה. הוא אמר שהראיות לאמינותו עד כה היו "זעומות" ושתידרש חקירה נוספת כדי לוודא אם המקרה הזה אכן קרה. "ככל הידוע לי, נכתבו הרבה מאוד ספרים ומחקרים על חקר העב"מים וזו הפעם הראשונה ששמעתי על ההתרסקות הפוטנציאלית הזו באיטליה ב-1933".

לדבריו, אם החקירה תאמת את הטענות הללו זה יוכיח שממשלת ארה"ב ידעה על קיומם של חיים מחוץ לכדור הארץ הרבה לפני התקרית המפורסמת של רוזוול ב-1947.

מומחים לחקר חוצנים מנסים כעת לקבל גישה לארכיונים הסודיים של הוותיקן ולחשוף את המידע. אבל הם יצטרכו לקבל אישור וגישה על ידי הכס הקדוש - הגוף המנהל הלכה למעשה את הכנסייה - כדי לחפש מידע על חוצנים בארכיון בו יש 85 ק"מ של מדפים ועליהם אלפי שנים של רישומים ומסמכים.

באסט אמר שהוא בטוח שבסופו של דבר הכנסייה תאפשר לחוקרים להיכנס לארכיון, אך סביר להניח שזה לא יקרה לפני שהנשיא האמריקני יחשוף רשמית את קיומם של החייזרים.

עד אז, לדבריו, נותרו כמה שאלות פתוחות לגבי טענתו של גרוש - "מי בדיוק מצא את זה? מה היה התהליך שבו זה הגיע אלינו לבסוף? מה היה תפקידה של הכנסייה הקתולית? כמה אנשים בממשלה שלנו בכלל ידעו על זה בזמן שרוזוול קרה?"

"ארכיון הוותיקן מלא בדיווחים על אירועים על-טבעיים"

הארכיונים הסודיים של הוותיקן. Franco Origlia/, GettyImages
בארכיון של הכנסייה יש 85 ק"מ של מדפים ועליהם אלפי שנים של רישומים ומסמכים/GettyImages, Franco Origlia/

אחד העיתונאים של NewsNation שראיין את גרוש אמר שהעובדה שהוותיקן בחר שלא להגיב לטענות הללו יכולה להראות שהן נכונות. הכתב אמר: "זה מצב מאוד קשה לוותיקן כי אם מה שגרוש אומר זה האמת - וכל המקורות שלי אומרים שהוא דובר אמת - זה דבר שיהיה קשה לוותיקן להודות בו בלי ההסכמה של ממשלת ארה"ב. אומרים לי שלוותיקן יש שירות מודיעין מאוד יעיל והוא שיתף פעולה זמן רב עם שירותי מודיעין אמריקאים כמו ה-CIA, במיוחד בעקבות מלחמת העולם השנייה".

הסופרת והפרופסור לחקר הדת דיאנה וולש פאסולקה אמרה שלמיטב ידיעתה ארכיון הוותיקן מלא בדיווחים על אירועים על-טבעיים, כמו למשל נזירות הרואות כדורים זוהרים בשמיים. "התיעודים ההיסטוריים מלאים באירועים מסוג זה. האנשים בוותיקן אפילו לא יודעים איפה לחפש, אבל זה קיים במרתפים שלהם".

אבל, פרופ' פאסולקה אמרה לחדשות CNS שבזמן שהוותיקן מנסה לבצע דיגיטציה לארכיון שלו, הם לא נותנים עדיפות לדיווחים על תופעות חוצניות. היא אמרה: "הם לא ממש נותנים עדיפות לכדורים שהפריעו לנזירות במאה ה-18".

מרקו גרילי, מזכירו של ראש הארכיון, אמר לשירות החדשות הקתולי כי הוא לא יודע מאיפה גרוש קיבל את המידע שלו והוסיף ש"אפשר לצחוק על זה". הסאן הבריטי פנה אליהם לבקשת תגובה לטענות של באסט אולם הכנסייה בחרה שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully