וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודש להכרזה: מה ידוע לנו על האייפון 16?

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 11:00

כפתור חדש במסגרת, מעבדים חזקים ומהדורת העשור לשעון החכם: האם ענקית הטכנולוגיה תצליח להפתיע אותנו גם השנה? זה מה שצפוי באירוע ההכרזה השנתי של אפל, שיתקיים בעוד פחות מחודש

טים קוק. GettyImages
טים קוק, מנכ"ל אפל/GettyImages

לאחר חודשים של שמועות ודיווחים, אנחנו נמצאים במרחק של כחודש מהאירוע הגדול ביותר בלוח השנה הטכנולוגי: אירוע הכרזה של על אפל על סדרת האייפון 16, שיתקיים מתישהו בחודש ספטמבר. החברה בדרך כלל עורכת את האירוע ביום שלישי במהלך המחצית הראשונה של החודש, כך שה-10 בספטמבר הוא הימור בטוח. בהתבסס על אירועי העבר, אנחנו צפויים לקבל גם אפל ווטש חדש (או שניים). מעבר לכך, שמועות חדשות מדברות גם על רענון של אוזניות האיירפודס הסטנדרטיות.

אייפון 16 ואייפון 16 פרו

ארבעה דגמים חדשים צפויים להיות מוצגים באירוע: אייפון 16, 16 פלוס, 16 פרו ו-16 פרו מקס. למרות השמועות, נראה שאפל לא תשתמש בשם "אייפון אולטרה" השנה. דגמי האייפון 16 פרו והאייפון 16 פרו מקס צפויים לקבל גדלי מסך גדולים יותר, 6.3 ו-6.9 אינץ' בהתאמה. לשם השוואה, האייפון 15 פרו והאייפון 15 פרו מקס מצוידים במסכים בגודל 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ' בהתאמה.

בצד החומרה, נקבל את השבב המשודרג, ה-A18, שיאפשר לאפל להמשיך את ההתקדמות שלה בתחום הבינה המלאכותית. דגמי הפרו והפרו מקס יקבלו שבב חזק יותר, A18 Pro, ו-8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM) יהיו הסטנדרט בכל הדגמים.

בנוסף, הערכות הן שלכל סדרת האייפון 16 יהיה "Capture Button" חדש המוקדש להפעלת לכידת תמונה או וידאו. הכפתור יאפשר לבצע זום פנימה והחוצה על ידי החלקה שמאלה וימינה על הכפתור, להתמקד באובייקט בלחיצה קלה ולהפעיל הקלטה בלחיצה חזקה יותר. כפתור הצילום ימוקם בצד הימני התחתון של האייפון 16, ויחליף את אנטנת ה-mmWave בדגמי האייפון בארה"ב, כאשר האנטנה תעבור לצד שמאל של המכשיר מתחת לכפתורי הווליום והפעולה.

כפתור הפעולה, שמחליף את מתג ההשתקה המיתולוגי והוצג בשנה שעברה בדגמי הפרו, יגיע כנראה גם לאייפון 16 הרגיל והאייפון 16 פלוס. בצד התוכנה, iOS 18 יהיה זמין להורדה זמן קצר לאחר האירוע, אך תכונת הבינה המלאכותית של אפל, Apple Intelligence, תגיע רק עם העדכון iOS 18.1 באוקטובר.

הדלפה: כפתור מצלמה חדש באייפון 16 פרו?. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הערכות הן שלכל סדרת האייפון 16 יהיה "Capture Button" חדש המוקדש להפעלת לכידת תמונה או וידאו. הדמיה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מהדורת העשור של האפל ווטש

השנה אפל מציינת עשור לשעון החכם שלה, ויש שמועות סותרות לגבי שמו של הדור הבא - סדרה 10 או סדרה X. הערכון הן שהשעון הסטנדרטי צפוי לקבל מסך גדול יותר, בגודל 49 מ"מ, ומערכת רצועות חדשה לגמרי. יתכן שגם ה-Apple Watch Ultra 3 ייחשף באירוע, אך הוא כנראה לא יעבור שינוי עיצובי משמעותי, ובנוסף אליו נקבל גם דגם SE מוזל שעשוי להגיע עם מעטפת פלסטיק קשיחה.

למרות הציפיות, תכונות מעקב בריאותיות חדשות, כמו חיישנים ללחץ דם גבוה ודום נשימה בשינה, כנראה לא יגיעו בדור הבא. בנוסף, בדומה לאייפון, השעונים החדשים יקבלו מעבד חדש, שיתמוך ביכולות הבינה המלאכותית של אפל בהמשך הדרך.

איירפודס 4 ועוד הפתעות

כפי שדיווחנו אתמול, אפל מתכננת לחשוף שני דגמי איירפודס חדשים שיגיעו בטווחי מחירים שונים, ויחליפו את הדגמים הקיימים מהדור השני והשלישי. שני הדגמים יגיעו עם עיצוב מחודש, שיכלול יציאת USB-C במקום Lightning, גבעולים קצרים יותר בדומה לאלה של האיירפודס פרו, התאמה משופרת לאוזן ואיכות שמע משופרת. הגרסה היקרה יותר צפויה לכלול גם מנגנון סינון רעשים אקטיבי (ANC), מה שיהפוך את הטכנולוגיה לזמינה במחיר נמוך יותר לראשונה ולא בלעדית רק לאיירפודס פרו.

וזה לא הכל, ייתכן שגם ייחשף מחשב Mac mini חדש לגמרי, בעיצוב קומפקטי ועם מעבדי M4 ו-M4 Pro. עם זאת, ייתכן שאפל תשמור את ההכרזה הזו לאירוע נפרד בהמשך השנה. האירוע צפוי גם לכלול הצצה לגרסה הסופית של iOS 18, מערכת ההפעלה החדשה לאייפון, שתכלול מגוון חידושים ושיפורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully