וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק טוטאלי: היוטיובר שבמשך שנתיים עבד על מיליונים חשף את המהפך שלו

10.9.2024 / 0:01

הניסוי החברתי הגדול של העשור: היוטיובר "ניקוקדו אבוקדו" המפורסם בסרטוני האכילה המופרזת שלו בהם נראה עולה במשקל ומגיע למשקל שיא של 163 קילוגרמים, חשף כי כל הסרטונים ששיתף צולמו לפני שנתיים והוא בכלל הצליח מאז לרדת 113 קילוגרמים ממשקלו: "הבדיחה היא עליכם"

היוטיובר ניקוקדו אבוקדו מציג את המהפך/NikocadoAvocado3

אין ספק שמדובר בטוויסט הגדול ביותר שנתקלנו בו ברשת: היוטיובר "ניקוקדו אבוקדו" המפורסם בסרטוני האכילה המוגזמת שלו, כשהוא יושב וזולל צלחות מלאות בג'אנק פוד וקינוחים, שיתף רק לפני שלושה חודשים שהגיע למשקל שיא של 163 קילוגרמים, שבריאותו הפיזית והנפשית נפגעו קשות - וגרם למיליוני העוקבים שלו לדאוג לשלומו ולחשוש מהנורא מכל.

ואז, בשישי האחרון, הוא שיתף סרטון שהפיל לכולם את הלסת, בו חשף היוטיובר שכל סרטוניו "העדכניים" צולמו בכלל לפני שנתיים ושבזמן הזה הצליח להוריד 113 קילוגרמים ממשקלו ולחזור להיות האדם שהכרנו כשפרסם את סרטוניו הראשונים אי שם ב-2014. למעשה, כך טוען ניקוקדו, מדובר היה בניסוי חברתי שנועד לבחון את תגובת הצופים וההצלחה הוויראלית לה זכה - רק כי מיליונים אהבו לצחוק עליו ולהשפיל אותו. הוא סיכם: "בסוף הבדיחה היא עליכם".

ככה אנחנו מכירים אותו:

"ניקוקדו אבוקדו" הוא ניקולס פרי, אמריקאי שנולד באוקראינה. בן ה-32 הקים את ערוץ היוטיוב שלו ב-2014 כשבהתחלה שיתף שם וולוגים שעסקו בטבעונות ובהופעות בהן צפה. כשהבין שהקהל לא צמא לשמוע את דעתו, ב-2016 הוא החל לפרסם סרטוני "מוקבאנג" - סרטונים בהם הוא נצפה צורך כמויות אדירות של אוכל. ככל ששיתף יותר סרטונים וצבר יותר צפיות, הוא לקח אותם יותר ויותר לקיצון, עלה במשקל ולעיתים צילם את עצמו "שוחה" בים של ג'אנק פוד, זולל מזון עתיר קלוריות כשהוא לבוש בחולצה שחושפת את בטנו הגדולה, עוטה מסיכת חמצן ובוכה כמו ילד קטן.

בשיאו הוא הגיע למשקל של 163 קילוגרמים וטען שהוא סובל גם מאפיזודות של מאניה-דיפרסיה, דיכאון וחרדה. לפני כשלושה חודשים שיתף סרטון נוגע ללב תחת הכותרת "ביי" בו ניקוקדו נראה בוכה על מצבו, מספר שהוא שונא את עצמו, בזבז את שנותיו לשווא, לא הרוויח מיוטיוב כי אלו הסירו פרסומות מסרטוניו עקב התוכן הבעייתי שבהם - וסיפר שהוא פורש ממסע הירידה-עלייה במשקל שלו וייקח הפסקה מהרשת. צופיו שזלזלו וצחקו עליו החלו לדאוג לשלומו לאחר שנעלמו עקבותיו. ברשת החלו לצוץ טענות שניקוקדו מצא את מותו מהתקף לב שנגרם עקב העלייה הניכרת במשקלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אחד הסרטונים המפורסמים שלו שצבר 18 מיליון צפיות:

והנה הוא עם מסכת חמצן:

הוא עבד על כולנו

בשישי האחרון כל מי שגיחך עליו נותר המום, כשניקולס פרי, "ניקוקדו אבוקדו", שיתף סרטון בו סיפר כי כל הסרטונים המעודכנים שלו צולמו לפני שנתיים וחשף את השינוי הדרסטי שעשה: הוריד 113 קילוגרמים ממשקלו, תוך כדי ש-4 מיליוני המנויים שלו ביוטיוב בטוחים שהוא עדיין סובל מעודף משקל מסוכן.

האיש שכינה את עצמו "מלך המוקבאנג" חיכה שנתיים לחשוף את סודו בסרטון שפרסם תחת הכותרת "שני צעדים לפניכם" וצבר כבר יותר מ-30 מיליון צפיות ביוטיוב ועוד 20 מיליון בטיקטוק. בסרטון הוא התייחס לעוקביו כ"נמלים" וכינה את הפעלול שלו כ"ניסוי החברתי הגדול ביותר בחיי" .

"שני צעדים לפניכם, שני צעדים לפניכם", פתח ניקוקדו את הסרטון, כשהוא מציג את עצמו עוטה מסכת ראש של פנדה לפני שהוא מוריד אותה כמו ברגע החשיפה של "זמר במסכה", "זה היה הניסוי החברתי הגדול ביותר בחיי. זה מדאיג ומרתק לראות את כל היצורים המבולבלים האלה מסתובבים ברשת בחיפוש אחר סיפורים, רעיונות, יריבויות היכן שהם מרגישים שהם יכולים להתעודד ולהיות מעורבים".

סרטון החשיפה:

הוא הוסיף: "זה היה כמו מעקב אחרי נמלים בחוות נמלים. זה לימד אותי שאנשים יצרכו כל מה שאומרים להם לצרוך. אני הנבל כי עשיתי את עצמי כזה ואתם תמשיכו לצרוך את הסיפורים האלה עליי. שנה אחרי שנה אחרי שנה, כל עוד אני מספר לרשת שאני הנבל. סיפורים שמחלחלים ומשתהים ומדביקים את מוחם של הנמלים. להשפיע על הנמלים. לשטוף את מוחם של הנמלים. אתם הנמלים".

היוטיובר סיכם: "היום התעוררתי מחלום ארוך מאוד... הורדתי 250 פאונד (113 ק"ג) ממשקל גופי. רק אתמול אנשים קראו לי שמן, חולה, משעמם ולא רלוונטי. אנשים הם היצורים המתוסבכים ביותר על פני כדור הארץ כולו... הבדיחה היא עליכם". את הסרטון הוא סיים במה שהביא אותו לגדלותו, תרתי משמע: זולל צלחת גדולה של אטריות שעועית שחורה.


עוד ברשת:
סטרימרית בהלבשה תחתונה שרפה את המטבח בשידור חי

כוככת הרשת אכלה יותר מדי בשביל לייקים - ומתה בשידור חי

התגובות - מ"למדנו לקח" ועד "לא מאמינים לך"

כמובן שסרטון החשיפה צבר עשרות אלפי תגובות שונות שאפשר לחלק אותן ל-4 קבוצות: אלה שהודו שהצליח לעבוד עליהם וטענו שהם "למדו לקח", אלה שלא האמינו שהסרטון החדש שלו אמיתי, אלה שהמשיכו לצחוק עליו ואלה שהיו שמחים לגלות שמצבו הבריאותי תקין. "בואו נהיה אמיתיים. זה מה שקיווינו לו, במקום להתמודד עם מותו עקב סיבוכים שנגרמו ממשקלו הרב", כתב אחד הצופים ואחר השיב: "זה מרגיש כמעט לא אמיתי. הוא הצליח לנגן בנו כמו כינור".

צופה נוסף כתב: "נכשלנו בניסוי החברתי שלו. מותר לנו גם להודות בטעות". "ניקוקדו אבוקדו ביצע את הטוויסט הגדול ביותר בהיסטוריה", כתב אחד ואחר הוסיף: "האיש הזה פשוט גאון". "האוזמפיק עבד שעות נוספות", זלזל אחד הצופים בירידה במשקל ואחר סיכם: "הוא עלה במשקל, הפך למולטי-מיליונר וירד במשקל. הקאמבק הכי גדול אי פעם".

בסרטון קצר ששיתף בחשבון ה-X שלו, ניקוקדו הודה לכל העוקבים שבחרו לפרגן לו. הוא הבהיר שהוא מתכוון להמשיך לייצר תכנים ועודד אנשים להירשם ולהמשיך לעקוב אחריו. הוא גם התוודה שלא ידע אם למישהו ברשת עוד אכפת ממנו - מה שהפך את חזרתו למורטת עצבים. כחלק מחייו החדשים, ניקוקדו פתח עמוד אינסטגרם וטוויטר חדשים וכתב: "ברוכים הבאים לחשבון החדש שלי. זה באמת אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully