וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת פרסמה סרטון סקס אישי ללא אישור הגבר - והורשעה

12.9.2024 / 0:27

אחת מהנשים המפורסמות ביותר בניו זילנד הורשעה בפירסום בזדון של סרטון סקס פרטי עם גבר בעמוד ה-OnlyFans שלה ללא הסכמתו, אולם יצאה מזה עם עונש קל מאוד

פבלס הופר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אושיית הרשת הידועה ביותר באוקלנד, ניו זילנד, פבלס הופר, הורשעה השבוע בשלל אישומים הקשורים בפעילותה המקוונת, בין היתר פירסום בזדון של סרטון סקס פרטי עם גבר בעמוד ה-OnlyFans שלה ללא הסכמתו.

השופטת אנה סקלרן סירבה לבקשתה לשחרור ללא הרשעה ואמרה ש"ההשפעה של מעשיה של גב' הופר על הקורבנות שלה הייתה משמעותית. על גב' הופר לתת דין וחשבון על העבירות שלה כדי לקדם אצלה את תחושת האחריות שבשלב הזה נראה שהיא לוקה בה בחסר". למרות הדברים וההרשעה היא קיבלה עונש קל יחסית - פבלס בת ה-34 נידונה לשישה חודשים תחת השגחה, כלומר שבמהלכם היא תיבדק באופן קבוע על ידי קציני משטרה ותהליך השיקום שלה ייקבע מאוחר יותר לאחר שהקצינים יבקרו אותה במהלך חצי השנה.

הקורבן שלה טען שיש להאשים אותה בהפצת פורנו נקמה מכיוון שהוא שלח לה מספר פעמים הודעות בהן ביקש ממנה להסיר את הצילומים מהרשת. אבל היא הגיבה ואמרה לו לעזוב את ערוץ ה- OnlyFans שלה, ואיימה גם לפרסם סרטונים נוספים שלו וליצור קשר עם מקום העבודה שלו. הסרטונים הוסרו כשבועיים לאחר הבקשה הראשונה, אך רק בגלל שהנהלת OnlyFans סגרה את חשבונה בגלל התלונה במשטרה.

פבלס היא בתה של אחת ממעצבות האופנה המוכרות בניו זילנד ובמשך שנים הייתה כתבת הרכילות של "ניו זילנד הארלד". היא כבר הסתבכה לא פעם בעבר, כשב-2015 לעגה בציוץ למותן של אם ושלוש בנותייה ונאלצה להתפטר. בשנים האחרונות היא גם הייתה מעורבת משפטית במספר תיקים של סכסוכים עם אושיות רשת אחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

כשנשאלה במשפט האם היא ידעה שהסרטונים שפרסמה יפגעו בגבר, היא השיבה: "אתה לא יכול להיות קורבן תמידי ולהרוס חיים של אחרים כי אתה פשוט שביר. אתה בן אדם מבוגר. הרגשתי שאני חייבת לעשות את זה, והוא יודע שהוכחתי את הטענה שלי". היא טענה שהמטרה שלה בפרסום הייתה לחשוף אותו בצורה אנונימית כמי שעדיין עוקב אחריה בחשבון הפרובוקטיבי שלה למרות שהיא ביקשה ממנו שלא לעשות זאת.

בנוסף היא טענה שהסרטון היה ערוך וחתוך מספיק בצורה כזו שהיא חשבה שאף אחד לא יוכל לזהות אותו. היא גם הוסיפה שהצפייה בסרטון הייתה מאחורי חומת תשלום של 100 דולר, והיא האמינה שזה ירתיע את רוב האנשים מלצפות בו, כך דיווח הניו זילנד הראלד.

"השאלה האם וכמה אנשים היו מזהים אותו או לא היא רק נושא אחד שיש לשקול", ציינה השופטת. "כוונתה הייתה להבטיח שהוא יזהה את עצמו ולגרום לו למצוקה במטרה לאלץ אותו לנקוט בצעדים שהיא חפצה בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully