וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ההקלטה הזאת מ-1933 היא בעצם הוכחה שמסע בזמן אפשרי?

15.9.2024 / 0:03

הקלטה של תכנית רדיו נושנה ובה קריין מספק שלל תחזיות שהתגשמו משגעת את הרשת. רבים טוענים שלא יכול להיות שהוא חזה את העתיד בצורה כל כך מדויקת אם לא היה נוסע בזמן, אך אמינות ההקלטה לא לגמרי ברורה ואמינות הערוץ שבו פורסמה בכלל מוטלת בספק

הקלטה מ-1933 שחוזה את העתיד/APEX TV

בשנים האחרונות הצגנו בפניכם עוד ועוד סיפורים של מסע בזמן, וזה שנציג בפניכם כעת הוא לבטח אחד המוזרים שבהם (טוב, נו, כולם מוזרים). בסרטון שהועלה לערוץ היוטיוב APEX TV, נשמעת הקלטה קולית של "גבר חוזה את העתיד ב-1933, והוא צודק ב-100 אחוז", כפי שטוענת הכותרת.

לטענת מנהלי הערוץ (שאמינותו מאוד מפוקפקת ועוד נגיע לזה), כל התחזיות של הנוסע בזמן הזה נכונות, כביכול: "לאחרונה נשלח לנו קובץ האודיו הזה, שחלקו שודר ברדיו האמריקאי ב-1933. הקריין משמיע בו תחזיות ל-200 השנים הקרובות. הוא טוען שרק ב-2133 נוכל להסתכל אחורה ולראות האם הוא צדק. כרגע כבר אפשר לראות שתחזיות רבות שלו התגשמו. זה גרם לרבים לתהות האם הגבר הזה, או מישהו שהכיר, בעצם היה נוסע בזמן".

האזינו להקלטה המלאה

אז מה שומעים בהקלטה עצמה? "אם אתה אדם מהעתיד שמקשיב לקטע הזה, ברוך הבא", אומר הקריין. "זהו קשר חד צדדי ביני, משנת 1933, ובינך, באיזו שנה שלא תהיה". התחזית הראשונה שלו היא פריצה של מלחמת עולם שנייה בעתיד הקרוב - מה שאכן קרה ב-1939.

השדרן גם משתף במספר תחזיות לגבי ההתקדמות הטכנולוגית העתידית, תוך הבטחה שמכשירי הרדיו העתידיים יהיו הרבה יותר קומפקטיים מאלו של 1933. בנוסף הוא חזה שנזכה לראות מכוניות ללא נהגים, וטלוויזיות - "בעתיד אנשים יצרכו את הבידור שלהם בצפיה, ולא רק בהקשבה", לטענתו.

עוד על מסע בזמן
המציא מכונת זמן ונעלם: "מאמינים שגופתו נמצאה בשנות ה-30"

אייפון נמצא ב-3 ציורים עתיקים: "אין הסבר אחר מלבד מסע בזמן"


התחזית המעניינת ביותר שלו קשורה בשאלה האם אנחנו לבד ביקום. "אני חוזה שב-200 השנים הבאות נגלה עוד מינים, שלא מכדור הארץ אלא מגלקסיה רחוקה, ונחיה יחדיו. אני כנראה לא אזכה לראות האם התחזיות שלי מתגשמות, אני מקווה שהקטע הזה יועיל למישהו בעתיד הרחוק".

בסך הכל, מתוך חמש התחזיות של הקריין, ארבע כבר התגשמו. נשמע מגניב, אה? ובכן, גולשים רבים כמובן הטילו ספק באמינות ההקלטה, ולא קשה להבין מדוע. כפי שאדם אחד ניסח זאת - "האם יש לכם הוכחה אחת לכך שזה הוקלט ב-1933? תפסיקו להאכיל אנשים תמימים בשקרים". אחרים ביקשו לראות את המקור של ההקלטה, ולא קיבלו מענה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הנוסע בזמן מ-2030 שחשף את האמת המרה

מעבר לכך, ספק גדול מאוד מוטל על אמינות ערוץ היוטיוב שפרסם את הסרטון. הערוץ APEXTV חשף בעבר לא מעט "עדויות של נוסעים בזמן", כשהמפורסם שבהם היה בחור בשם נואה שטען שהוא נוסע בזמן משנת 2030 ואפילו עבר בדיקת פוליגרף שמוכיחה שהוא דובר אמת. בין היתר הוא חשף שהוא צילם דינוזאור מלפני 66 מיליון שנה, פגש חייזרים, בישר על קיומו של צ'יפ שמחזק את המוח האנושי פי 6, פגש את הנשיאה הבאה של ארה"ב שתהייה בת 21 ואפילו גילה איך נוסעים בזמן.

לטענתו "יש כמה דרכים לנסוע בזמן, ואני אלמד אתכם את כולם", אומר נואה בתחילת הוידאו, "יחד עם זאת, יכול להיות שיהיו עוד צורות שיאפשרו מסעות בזמן, שיחשפו עם הזמן, מה שאני אראה לכם אלה צורות המסע בזמן שידועות נכון לשנת 2030". בשלב הבא הסביר נואה כיצד המסע שובר את מימד הזמן ויוצר גשר בין שתי נקודות בזמן, שבאמצעותו ניתן לנסוע. הטכניקה הזאת, "גורמת לך לקפוץ ישר דרך" המימד הרביעי, והחור בין שתי הנקודות הללו הוא למעשה "כמו חור של תולעת". עוד מסביר נואה כי: "החושים שלך לא יכולים לתפוס מה קורה כשאתה עובר בין תקופות שונות". הוא ממשיך ואומר ש"ככל שמשתפרים, החור הוא לזמן קצר יותר ויותר, אבל כרגע מדובר בחור של כמה שניות שמאפשר לך לקפוץ, ובום אתה נמצא בשכבה אחרת של זמן". בשיטה הזאת של המסע בזמן, נוצר לדבריו חור שלא ניתן לאיחוי, שמאפשר בצורה קלה יותר את המסעות. שיטה נוספת היא להקיף את כדור הארץ בזמן מהיר מספיק כך שאתה מגיע לעתיד, "מה שקורה הוא שאחרים מתבגרים, ואתה גם מתבגר, אבל בקצב איטי יותר מאחרים. שתי שיטות נוספות כוללות מסעות סביב חורים שחורים, וקפיצה דרך ממדים שונים ועולמות מקבילים.

נוסע בזמן משנת 2030 עובר בדיקת פוליגרף/ApexTV

אבל אז לפתע, אחרי שנתיים של סיפורים על מסעות בזמן שהתפרסמו בערוץ היוטיוב ApexTV, בהן הוא תמיד הופיע בפנים מטושטשות וקול מעוות הוא פרסם סרטון שמאז ירד מהרשת - בו חשף את שמו האמיתי: דניס בל. הוא סיפר שהוא רק בן 16 ואת ההצעה לפברק מסעות בזמן תמורת כסף הוא קיבל כשהיה רק בן 14. הוא הסכים לקחת חלק בתרמית אך לא ציפה שהפופולריות שלו תגדל ושהערוץ ידרוש ממנו לצלם עוד ועוד סרטונים על מסעותיו המופרכים. הוא אפילו התבקש לחתום על הסכם סודיות. כמה מהצופים האדוקים בערוץ גילו לאחרונה את זהותו האמיתית ופנו אליו בערוץ היוטיוב האישי שלו באיומי מוות. אחרי שנאלץ למחוק את הערוץ האישי שלו, שם הוצף בהודעות זועמות, הוא החליט לחשוף את האמת.

"אני לא מאמין שאני מצלם את הסרטון הזה עכשיו. זה ממש מטורף שאני מצלם את זה וחושף הכל סוף סוף. זה לקח כל כך הרבה זמן, אלוהים. שלום לכולם, שמי דניס ואני נואה הנוסע בזמן, הנוסע בזמן המפורסם, שהופץ בכל רחבי הרשת בשלב מסוים. אני לא יכול לעשות את הדמות המטופשת הזאת יותר", הוא אמר בסרטון, "אני חייב להיפטר מהאיום שמרחף מעליי שגורם לי לפחד להיחשף. אני יודע ש- ApexTV ישתגעו כשהם יראו את הסרטון הזה כי הם יודעים שאני חושף את האמת". הבחור גם התנצל בפני כל מי שהאמין לו ואמר שכל מבוקשו זה לקבל את חייו בחזרה.

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully