וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FDA אישר - האיירפודס יכולות לשמש כמכשיר שמיעה

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 16:00

מהפכה של ממש: מנהל המזון והתרופות האמריקני אישר את השימוש באוזניות של אפל כמכשירי שמיעה, מה שפותח את הדלת למהפכה בתחום בריאות השמיעה

איירפודס פרו. צילום: Shutterstock, עיבוד תמונה
איירפודס פרו/עיבוד תמונה, צילום: Shutterstock

מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) העניק אישור היסטורי לשימוש באיירפודס פרו 2 של אפל כמכשירי שמיעה. האישור הגיע ימים ספורים לאחר שאפל הכריזה על הוספת הפיצ'ר החדשני לאוזניות שלה, לצד פיצ'רים נוספים שנועדו לזהות ולטפל בבעיות שמיעה בשלב מוקדם. ה-FDA אישר את התוכנה לאחר שבדק מחקר קליני שכלל 118 משתתפים עם אובדן שמיעה קל עד בינוני. המחקר הראה שהמשתמשים שהתאימו את מכשירי השמיעה בעצמם באמצעות האוזניות השיגו תוצאות דומות לאלו שקיבלו התאמה מקצועית.

הפיכת האיירפודס פרו 2 למכשירי שמיעה בעלי תקן קליני היא אחד מכמה פיצ'רים חדשים שאפל מביאה לדור השני של האיירפודס פרו בסתיו הקרוב, כחלק מהתמקדותה המתמשכת של החברה בבריאות השמיעה. האוזניות יקבלו גם מצב "הגנת שמיעה" שישמור על האוזניים בסביבות רועשות כמו הופעות חיות, תוך שמירה על צליל "טבעי ותוסס".

AirPods Pro 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
האיירפודס פרו 2: מכשיו גם מכשיר שמיעה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בנוסף, בעלי איירפודס פרו יוכלו לגשת לבדיקת שמיעה חדשה שתבקש מהם להקיש על המסך כאשר הם שומעים מגוון צלילים המושמעים דרך האוזניות. תוצאות הבדיקה יוצגו באפליקציית הבריאות של אפל וישמשו ליצירת פרופיל שמע מותאם אישית לפיצ'ר מכשיר השמיעה.

הוספת פונקציונליות של מכשיר שמיעה לאיירפודס פרו היא התפתחות משמעותית שיכולה לסייע בהפחתת הסטיגמה והוזלת העלויות עבור צרכנים המעוניינים להגן על השמיעה שלהם. על פי ארגון הבריאות העולמי, כ-1.5 מיליארד אנשים ברחבי העולם חיים עם אובדן שמיעה ברמה כזו או אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully