וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" חזר משנת 2671 עם תרחישי אימים לסוף 2024

30.9.2024 / 0:06

צונאמי, רעידות אדמה וגם ייצורים מיתולוגיים במצרים: בחור עם קרוב למיליון עוקבים העלה לטיקטוק סרטון עם נבואות זעם שהסעירו את הרשת. צפו ותתכוננו

תחזיות של נוסע בזמן לעתיד הקרוב/@radianttimetraveler

טיקטוקר הטוען שהוא נוסע בזמן מהשנה 2671 פרסם שוב כמה אזהרות על אירועים שהוא טוען שהוא יודע שיתרחשו עד סוף השנה. מסיבה כלשהי (שמיד תבינו), למרות שיהוא משתף את הנבואות שלו באופן עקבי עם למעלה מ-900,000 העוקבים שלו שהעניקו לו כמעט 7 מיליון לייקים על הסרטונים שלו, לנוסע בזמן המוצהר הזה עדיין קשה לגרום להרבה מאוד אנשים להאמין לו.

כבר בחודש נובמבר 2023, אנו אלריק, @radianttimetraveller בטיקטוק, הזהיר אותנו ש-2024 תהיה אחת השנים הגרועות בהיסטוריה עבור אסונות טבע. בין האסונות הטבעיים שהוא אמר שיתרחשו היו סופת טורנדו באזור יוסטון, טקסס ומגה צונאמי שירסק את קו החוף של קליפורניה בעקבות רעידת אדמה בעוצמה 9.8.

ואז, בפברואר 2024, הוא חזר עם אזהרות חדשות והרחיב על כמה מהקודמות שלו. הוא התעקש על תחזיותיו הקודמות, והצהיר כי הטורנדו הראשון אי פעם שיהיה בעוצמה F6 יכה באזור יוסטון וגלי צונאמי בגובה 228 מטר עדיין בדרך. אך הוא גם הוסיף שהוא יודע בוודעות שחייזרים ינחתו בקרוב על כדור הארץ ובמקביל יתגלו דרקונים שחיים בהרי הרוקי.

עד כה, אף אחד מהאסונות הללו לא קרו, אבל 2024 עדיין לא נגמרה ואולי הוא פשוט התבלבל בתאריכים בגלל כל הנסיעות בזמן שהוא עשה? ללא קשר לכך שהוא לכאורה טעה בכל האזהרות הקודמות שלו מהעתיד, הוא חזר שוב עם 10 אירועים מזעזעים נוספים שהוא טוען שיקרו עד סוף ב-2024.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פה הוא טוען שדברים איומים עומדים לקרות בספטמבר - אבל הם לא קרו

וזה מה שיקרה בחודשיים הקרובים?

אחד הסרטונים החדשים שלו, שכולם זוכים לעשרות אלפי צפיות, החל באיום נוסף. ב-8 באוקטובר, הוא אומר, שמונה אנשים יקבלו כוחות על-אנושיים כתואה מפיצוץ אנרגיה קיצוני בשמש. ב-17 בנובמבר הוא טוען שבגלל מטר מטאורים יופיעו ברחבי העולם סוגים חדשים של בעלי חיים - אחד מהם יהיה חכם יותר מבני אדם.

הוא גם חוזה רעידת אדמה עוצמתית שתכה במפרץ סן אנדראס ותהרוס כמה ערים גדולות. בעקבות רעידת האדמה הזו, גלי צונאמי בגובה של 365 מטרים יפגעו בסן פרנסיסקו ויהפכו את העיר לבלתי ראויה למגורים עד שנת 2029. ואז, ב-21 בדצמבר, יימצא במדבר במצרים חפץ עתיק בשם "תיבת פנדורה". הוא ישחרר "יצורים מיתולוגיים וסערות רבות" כאשר ייפתח. (בעבר, הוא טען שהיא תימצא בחודש מרץ ותשלח אנשים ליקומים אחרים, שאחד מהם מכיל אנשים בצורת דוריטו).

בסרטון אחר, שפורסם בממש לפני שבועיים הוא טען שב-23 בספטמבר נגלה את "אות מאושר ראשון שיתקבל מציוויליזציה חייזרית מערכת שמש רחוקה". הוא טען שהחייזרים האלה ינסו מאוחר יותר לכבוש ולסיים את האנושות (והם כנראה נכשלו מכיוון שהוא הצליח לחזור לשנת 2024 מ-600 שנים בעתיד).

ב-23 באוקטובר הוא אומר שאנרגיה נדירה שתשחרר השמש תאפשר לאנשים לראות איך הם ימותו וזה יקרה כל יום במשך שלושה חודשים.

ב-12 בנובמבר, חפץ חייזרי שמכיל "מחלה מסתורית" ימצא באנטארקטיקה. המחלה הזו תהייה "מדבקת מאוד ותתפשט במהירות ברחבי העולם ללא תרופה".

ואז, ב-17 בנובמבר, יתרחש מטר מטאורים ו... אה, רגע, הוא כבר ניבא את זה בתאריך אחר, אז אנחנו מניחים שהוא שכח.

ולבסוף, ב-17 בדצמבר, תיווצר סערה חדשה שהוא מכונה "טורנדו חשמלי" ומסביר ש"זה הרבה יותר גדול מהטורנדו הממוצע - ברוחב של 30 ק"מ ובמהירות 600-800 קמ"ש", הוא כותב.

אגב, לפני שנתיים אותו נוסע בזמן פרסם נבואת זעם וטען שלא פחות מ"האירוע הגדול בהיסטוריה של האנושות" יתרחש בשבוע הבא הוא העלה אז לרשת סרטון שבו הוא הזהיר: ב-25.12 עומד להתרחש אירוע שעשוי לשנות את האנושות. כמובן שזה לא קרה, אז לא ברור למה העוקבים שלו ממשיכים להאמין לו ולצפות בסרטונים שלו באדיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully