עיצוב חדש לגוגל פלוס. גוגל הכריזה הבוקר על מראה חדש לרשת החברתית שלה, הכולל ניווט שונה, יכולות Drag and drop, ופיצ'רים שמטרתם להקל על קיום השיחה ברשת. האייקונים מראש העמוד הוזזו, והאפשרויות שהם סיפקו (גישה למעגלים, לתמונות וכו') נמצאות כעת בצידו השמאלי של המסך. ניתן ליצור סרגל משימות אישי, אליו ניתן להוסיף כפתורים של פיצ'רים שונים.
כפתור חדש בשם Explore הוסף, והוא נותן גישה לעמוד המציג את התכנים הפופולריים באותו רגע ברשת החברתית. גם פרופיל המשתמש עודכן, התמונות המוצגות בו גדולות יותר והתווספה אליו תמונת רקע רחבה בדומה לקורה כיום בפייסבוק. זהו לא השינוי היחיד שמזכיר את פייסבוק: הצ'אט של גוגל פלוס מופיע כעת כטור בצד הימני של המסך, בדומה לקורה ברשת החברתית הגדולה בעולם. גוגל גם חידשה גם את ה'הנגאאוט' - יישום שיחות הווידיאו שלה, וכעת הוא תומך בגישה לכל שיחת וידיאו ציבורית המתקיימת ברשת החברתית.
כוונת גוגל בשינויים אלו היא להפוך את גוגל פלוס למרחב אינטואיטיבי יותר. כך, למשל, מתווספות מעתה אפשרויות המוצגות בעת ריחוף עם סמן העכבר על עצמים שונים: ריחוף על תמונה תקפיץ חלונית טקסט שתציע להעלות תמונות נוספות. "אנו מקווים להפוך את השיתוף לטוב יותר על ידי הפיכתו לבולט יותר. מכירים את ההרגשה שיצירת אמנות עוצרת את נשמתכם או כשחבר קופץ עם מתנה בהפתעה? אנו רוצים ששיתוף ירגיש כך בכל פעם ופעם", נכתב בבלוג גוגל הרשמי על העדכון.
לגוגל פלוס יש כיום כ-170 מיליון משתמשים (לעומת יותר מ-800 מיליון בפייסבוק) והיא נאלצת להתמודד שוב ושוב עם טענות שהיא מקדמת את השירות במנוע החיפוש שלה בצורה לא נאותה, וכן שהתנועה ברשת החברתית דלילה ומשתמשיה הרשומים לא מבקרים בה רבות. הגרסה החדשה צפויה להתעדכן בהדרגה אצל המשתמשים בשעות ובימים הקרובים.