וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: אחרי שהתרגלנו למסך מחשב של LG לא הייתה דרך חזרה

18.10.2018 / 11:17

LG השיקה בשיתוף פעולה עם אפל, את המסך מחשב היקר ביותר שניתן למצוא בישראל, אולם נראה שלא סתם אפל בחרה בשיתוף הפעולה עם LG. בדקנו מסך מחשב ברזולוציית 5K שמתאים אך ורק למשבי אפל וגם עולה לא מעט: 5,490 שקלים. האם הוא מספק את הסחורה?

מסך מחשב 5K של LG. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ברגע שמתרגלים למסך הזה, אין שום דרך חזרה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

שוק המחשבים הנייחים נמצא בשנים האחרונות בירידה משמעותית ומשתמשים רבים, בעיקר כאלו שמשתמשים במחשב עבור גלישה, מעדיפים לרכוש מחשב נייד. כתוצאה מכך, לא מעט מוותרים על רכישת מסך חיצוני ומעדיפים להסתפק במסך הלפטופ בגודל ממוצע שנע בין 13 אינץ' ל-15.6 אינץ'. עם זאת עדיין ניתן למצוא קהל יחסית גדול עבור המסכים האלו: מעצבים גרפיים, מתכנתים וגם כאלו שפשוט מעדיפים לעבוד על גבי מסך גדול ולא לאמץ את העיניים. הפעם יצא לנו לבדוק מסך מחשב לא שגרתי בגודל 27 אינץ': הוא לא זול ומיועד רק למחשבי אפל. כמה לא זול? 5,490 שקלים, זהו מחירו המומלץ לצרכן. כלומר, מחירו כמעט של מחשב מקבוק נוסף. אם אתם מתכנתים, מעצבים או שמצויה הפרוטה בכיסכם, היו בטוחים שהמסך הזה הוא בדיוק מה שאתם חושבים ומצפים לו כשהעלות כה גבוהה.


העיצוב מנימליסטי ונראה שב-LG קיבלו הוראות ישירות מהמעצבים של אפל או לכל הפחות, קווי מתאר של איך המסך צריך להראות, על מנת שהמוצר יתאים לסגנון העיצובי של החברה. המסגרת יחסית דקה למסך שכזה, הרי מדובר במסך עם פאנל ברזולוציית 5K ובגב המסך ניתן למצוא שני סוגי חיבורים בלבד: ארבעת כניסות ה-Type-C וחיבור לחשמל. גם המעמד פשוט והמסך מוכן לפעולה ישר מהקופסה. כל מה שצריך זה רק להוציא אותו, לחבר לחשמל, למחשב ולהתחיל לעבוד.

עוד בנושא:

LG מכריזה באופן רשמי על מכשיר הדגל V40 ThinkQ ועל שעון חכם חדש
נלחמת על קטגוריית הביניים: LG משיקה ב-IFA שני מכשירי ביניים חדשים
חברת LG משיקה את מסכי הטלוויזיות החדשים לשנת 2018

  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • מסך מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully