וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל תדחה את השקת אייפד 3

16.8.2011 / 13:57

האייפד 3 היה אמור לצאת בחודשים הקרובים. כעת נטען שיידחה ל-2012, עקב בעיות בשילוב מסך עם רזולוציה גבוהה

אפל לא תשיק את האייפד 3 במחצית השנייה של 2011 כפי שתכננה, כך מדווח האתר Digitimes.com. הסיבה לכך היא קשיים בשדרוג רזולוציית מסך המכשיר ל-2048x1536. אפל, לפי הדיווח, מתקשה למצוא ספקי חומרה שייצרו לה מסכים כאלו במחיר מתאים. שותפותיה של אפל, סמסונג ו-LG מתקשות לייצר מסכים ברמה זו במחיר סביר. מסך בגודל 9.7 אינץ' ברזולוציה גבוהה דורש תאורה אחורית חזקה יותר, מה שהופך את הייצור למורכב ויקר. חברת שארפ מסוגלת לעשות זאת, אך במחיר גבוה מדי מבחינת אפל. אפל גם אינה מעוניינת להתפשר על עובי המכשיר, שיכול להשתנות עקב שימוש בטכנולוגיה החדשה.

אפל הייתה אמורה להשיק את האייפד 3 ברבעון השלישי של השנה, בכמות של בין 1.5 ל-2 מיליון יחידות. ברבעון הרביעי היו אמורים להיות מיוצרים עוד 5-6 מיליון מכשירים. כרגע נראה שהסבירות לכך היא נמוכה, ושההשקה תידחה, וההערכה כעת היא שהמכשיר יצא לשוק באביב 2012.

עם זאת, האייפון 5 (לו יש מסך רזולוציה גבוהה – Retina Display – עוד מדגם 4) יצא ככל הנראה כמתוכנן, ייתכן שב-7 באוקטובר. חרושת השמועות הסובבת את הדגם החדש נעה בין טענות לשדרוג מינורי, שלמעשה יהיה אייפון 4G (בדומה לדגם השלישי של המכשיר, שהיה שדרוג מינורי של קודמו) למכשיר מתקדם יותר עם עיצוב חדש.


עוד בנושא:

- דיווח: אייפד 3 יושק עוד השנה
- שני אייפדים חדשים השנה?
- ”אייפון 5 יושק באוקטובר”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully