וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקברי משיקה את BBMusic - שירות מוזיקה חדש

25.8.2011 / 15:52

משתמשי בלקברי יוכלו בקרוב להתחבר לשירות מוזיקה חברתי שיאפשר העלאת שירים והאזנה לשירים שהעלו חברים

המוזיקה מגיעה לבלקברי. חברת RIM, יצרנית הטלפון הסלולרי, הודיעה על השקת שירות מוזיקה חברתי חדש בשם BBMusic, שיתחבר לשירות המסנג'ר של המכשיר (הכולל כיום כ-45 מיליון משתמשים). השירות נכנס היום למצב בטא באנגליה, קנדה וארצות הברית, ויצא רשמית לעוד מדינות (שישראל אינה כלולה בהן) בהמשך השנה. עלות השימוש תהיה 5 דולר בחודש.

משתמשי הבלקברי יוכלו ליצור "פרופיל מוזיקלי" שיכלול 50 שירים, מהם ניתן יהיה להחליף 25 כל חודש. את רשימת השירים הזאת יוכלו לחלוק עם משתמשי בלקברי אחרים איתם הם מתקשרים במסנג'ר. ככל שלמשתמש יש יותר חברים בשירות – כך מבחר השירים הזמינים להאזנה גדול יותר עבורו. המשתמשים אף יוכלו לייצר רשימות האזנה ולהגיב על רשימות האזנה של חבריהם. השירים יהיו זמינים לא רק במצב מקוון, אלא גם על גבי המכשיר – כך שניתן יהיה להאזין להם גם כאשר המכשיר אינו מחובר לאינטרנט. "השירות יוצר מחדש את החוויה של ליצור מיקסטייפ עבור חברים. זה הופך את התהליך לקל ומהיר יותר", אמר ניק פטשיפולוס, מנהל המוצר.

הרפרטואר המוזיקלי שתציע RIM ללקוחותיה כולל את כל חברות המוזיקה הגדולות: יוניברסל, וורנר, סוני ו-EMI. משתמשים שלא יסתפקו ב-50 השירים המוקצים להם ובאפשרות ההאזנה לשירים ששיתפו חבריהם – יוכלו להגדיל את הספריה על ידי רכישת שירים נוספים בחנות ה-MP3 של אמזון. שירות BBMusic יצטרך להתחרות עם שירות אייטיונס האימתני של אפל, לצד שירותים נוספים דוגמת ספוטיפיי, פנדורה וגרובשארק – שמספקים גם כן מנויי מוזיקה בתשלום גבוה – ואינם נסמכים על רשימת חברים.


עוד בנושא:

- בלקברי בשירות מהומות לונדון
- בלקברי מציגה: גם וגם

  • עוד באותו נושא:
  • RIM
  • בלקברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully