וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנונימוס פרצה לאתר הממשל הסורי

8.8.2011 / 13:23

קבוצת ההאקרים "אנונימוס" פרצה לאתר משרד ההגנה הסורי ושתלה בו אמירות המתנגדות לשלטון ותומכות במחאה

אנונימוס מכה שוב. קבוצת ההאקרים פרצה והשתלטה על אתר משרד ההגנה הסורי, במחאה על התנהגותו האלימה של השלטון בדיכוי המחאה במדינה. על הפריצה חתום האקר המשתמש בכינוי Poppy.

הקבוצה פרסמה הודעה בעמוד הראשי של האתר: "לעם הסורי: העולם עומד לצדכם נגד המשטר הברוטאלי של בשאר אל-אסאד. דעו שהזמן וההיסטוריה לצדכם – עריצים משתמשים באלימות מכיוון שאין להם שום דבר אחר, וככל שהם יותר אלימים – כך הם יותר שבירים. אנו מצדיעים לנחישותכם לא לנקוט באלימות ומעריצים את רדיפת הצדק שלכם. כל העריצים ייפלו, ותודות לכם – אסאד הוא הבא בתור".

בהמשך ההודעה פונה אנונימוס לצבא הסורי וקוראת לו להגן על המדינה ולהתקומם מול המשטר. "כל מי שמורה להרוג נשים, ילדים וקשישים ראוי להישפט על בגידה", נכתב. מלבד הטקסט, החדירו אנונימוס לאתר הפרוץ לינקים לקטעי וידאו המציגים את אלימות הצבא הסורי, ולינקים לקבוצות מחאה ועמודי פייסבוק התומכים בהתנגדות. נכון לעכשיו, האתר אינו זמין, והוא ככל הנראה הורד מהרשת על ידי השלטונות כדי לתקנו.

בחודשים האחרונים פרצה אנונימוס לשורה של אתרים, ביניהם לאתרי סוני, אתר הסנאט, האתר של ה-CIA, הבנק CITI ועוד. בחודש שעבר נעצרו 16 בני אדם בארצות הברית ובעוד מדינות בעולם כשהם חשודים ב בפריצה לשרתי פייפאל מטעם אנונימוס. במקביל נעצר באנגליה אדם נוסף ובהולנד נעצרו עוד ארבעה.


עוד בנושא:

- אנונימוס מציגה כלי פריצה חדש: #RefRef
- קבוצת ההאקרים ”אנונימוס”: נפיל את אתר הכנסת

  • עוד באותו נושא:
  • אנונימוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully