וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI נגד אנונימוס: גל מעצרים בארה"ב ואירופה

20.7.2011 / 12:18

רשויות ארה"ב נגד ארגון אנונימוס: 16 בני אדם נעצרו בחשד לגרימת נזק לשרתי פייפאל, ופריצה לאתרים נוספים

16 בני אדם נעצרו בארצות הברית ובעוד מדינות בעולם כשהם חשודים ב בפריצה לשרתי פייפאל, זאת כחלק מארגון האקטיביזם אנונימוס. המעצרים נעשו במדינות שונות ברחבי ארצות הברית, ביניהן קליפורניה, אריזונה, פלורידה ונוואדה. במקביל נעצר באנגליה אדם נוסף ובהולנד נעצרו עוד ארבעה. גילם של העצורים נע בין 20 ל-42.

המעצרים הללו הם חלק מחקירה מקיפה שעורכת הבולשת האמריקאית - FBI, כדי לאתר את הפעילים של אנונימוס. משרד המשפטים האמריקאי גילה כי ניתנו יותר מ-75 צווי חיפוש במסגרת חקירה זו, וכי ציוד מחשוב הוחרם במהלך המעצרים. לפי כתב אישום שיצא בקליפורניה בשבוע שעבר, העצורים חשודים בקשירת קשר לפגוע במחשבי פייפאל בדצמבר 2010 בתגובה לכך שהשירות סירב לקבל תרומות עבור אתר ההדלפות וויקיליקס. באם יואשמו בעבירות אלו, יהיו חשופים לעונש מאסר של עד 10 שנים ולקנס של 250,000 דולר.

מעצר נוסף נעשה בניו-מקסיקו, שם נחשד עובד של חברת התקשורת AT&T בגניבת מסמכים חסויים בחודש אפריל האחרון. על פי החשד, העובד הוריד אלפי מסמכים ופרסם אותם ברשת בעזרת קבוצת ההאקרים LulzSec, קבוצת האקרים החשודה בהיותה שלוחה של אנונימוס ושלאחרונה הודיעה על התפרקותה. במקביל נעצר בלונדון נער בן 16 החשוד בהיותו חבר ב-LulzSec, תחת הכינוי Tflow. דובר משטרת לונדון מסר כי הקטין חשוד בשיוך לקבוצת ההאקרים ובעבירה על החוק המקומי האוסר שימוש לרעה במחשוב.


עוד בנושא:

- אנונימוס פורצים לצבא
- קבוצת ההאקרים ”אנונימוס”: נפיל את אתר הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully