וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנונימוס פורצים לצבא

12.7.2011 / 13:02

ארגון אנונימוס פרסם 90,000 כתובות מייל וסיסמאות של אנשי צבא ארצות הברית. אלו נגנבו מחברה העוסקת באבטחת מידע

אנונימוס תוקפים שוב. קולקטיב האקטיביסטים פרסם פרטי התחברות של כ-90,000 כתובות אי-מייל של צבא ארצות הברית, לאחר שהצליח לחדור לשרתיה של חברה העובדת עם הצבא (ובאופן אירוני עוסקת באבטחת מחשוב). הפעולה נעשתה אתמול (ב') כחלק מ"קמפיין Military Meltdown Monday", שהוא חלק מפעילות התנגדות רחבה יותר, לה קורא הארגון AntiSec.

לאחר הפריצה פרסמה אנונימוס את הכתובות באתר הטורנטים The Pirate Bay. בטקסט הנלווה לקובץ לעג הארגון לעובדה כי הצליח להשיג את המידע (הכולל לא רק את כתובות האי-מייל אלא גם את סיסמאות ההתחברות) דווקא מחברת אבטחה. "בתחום העבודה הזה הייתם מצפים שהם יפליגו בים הסוער עם אוניית לחימה משובחת, נכון?", כתבו אנשי הארגון על חברת "בוז אלן המילטון", וסיפרו כי הצליחו לחדור בקלות לשרת שהיה נטול אבטחה. אנונימוס אף מציגה "חשבונית עלות ביקורת אבטחה" על מעשיה, וטוענת כי על החברה ששרתיה נפרצו לשלם לה 310 דולר על זמן עבודה, קידוד המידע וה'ביקורות' השונות שקיימה.

חברת בוז אלן המילטון פרסמה בחשבון הטוויטר שלה כי היא אינה נוהגת להגיב על איומים ספציפיים או פעולות שהתקיימו נגד המערכת שלה. באתר הרשמי של החברה נכתב כי היא "מובילה את הדרך בעזרה לארגונים לפתח מיומנויות לעידן הקיברנטי".

אנונימוס היא קבוצת האקרים מבוזרת ונטולת היררכיה. היא חשודה כאחראית לחלק גדול מהפריצות בחודשים האחרונים, ביניהם לאתרי סוני, אתר הסנאט, האתר של ה-CIA, הבנק CITI ועוד.

עוד בנושא:

- נפרץ אתר הוושינגטון פוסט

- קבוצת ההאקרים ”אנונימוס”: נפיל את אתר הכנסת

  • עוד באותו נושא:
  • אנונימוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully