וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Lulzsec מתפרקים: סוף לפריצות הגדולות?

26.6.2011 / 12:09

הקבוצה שטלטלה את הרשת ב-50 הימים האחרונים ופרצה בין השאר לאתר ה-CIA הודיעה על הפסקת פעילות

קבוצת ההאקרים LulzSec הודיעה כי היא מתפרקת לאחר פחות מחודשיים של קיום, במהלכם הצליחה להפיל מספר אתרים חשובים ולחשוף פרטים של אלפי אנשים.

דוברי הקבוצה טוענים כי הם מאמינה בפעולות נגד גופים בטחוניים, ושהם מקווים כי התנועה תוביל למהפכה שתמשיך גם ללא הקבוצה עצמה. "התמיכה שקיבלנו בזמן קצר כל-כך היא מדהימה. אל תפסיקו. יחד, מאוחדים, נוכל למחוץ את המדכאים שלנו ולהשריש את כוח החופש המגיע לנו."

בהודעה שפורסמה היום כתבו אנשי הקבוצה "לפני 50 יום הפלגנו עם ספינתנו הצנועה על אוקיאנוס סוער: האינטרנט. מכונת השנאה, מכונת האהבה, המכונה המופעלת על ידי מכונות רבות. כולנו חלק מזה, עוזרים לזה לגדול. ב-50 הימים האחרונים חשפנו והפרענו לארגונים, ממשלות, לאוכלוסיה עצמה וכל מה שבאמצע – רק מכיוון שיכולנו. הכל כדי לבדר אחרים – תהילה, הכרה, כל אלו משניים לתשוקה שלנו למה שאנו אוהבים. הריגוש של הבידור והאנרכיה. זה הדבר לו כולנו משתוקקים. תוקף השיט שלנו פג, ואנו חייבים עכשיו להפליג למרחקים ולהשאיר מאחור השראה, פחד, הכחשה, שמחה, אישור, חוסר אישור, לעג, מבוכה, התחשבות, קנאה, שנאה ואפילו אהבה".

מה עומד מאחורי הפירוק?

Lulzsec היא לא קבוצת ההאקרים הותיקה ביותר, והיא אינה אחראית לפריצה הגדולה ביותר של התקופה האחרונה - זו שהפילה את שירותי הרשת של סוני - אך בחודשים האחרונים לולזסק הובילו את ההטרנד באופן פומבי עם הודעות מתחכמות ועקיצות כלפי גופים. הקבוצה לקחה על עצמה את האחריות בפריצות לאתר הסנאט ואתר של CIA, הפילה מספר אתרים של סוני ושל חברות משחקים אחרות, ואף ביקשה מעוקביה להמליץ על אתרים אליהם ניתן לפרוץ.

רק בשבוע שעבר הכריזו אנשי לולזסק על שיתוף פעולה עם אנונימוס - קבוצת האם שלהם, בניסיון לגנוב את המידע הסודי באשר הוא מכל גופי המודיעין וגופים בטחוניים ברחבי העולם. ואילו עכשיו הם מתפרקים, זאת בטענה שמלכתחילה תכננו לפעול רק 50 ימים.

האמת עשויה להיות קצת אחרת. לפני מספר שעות הופץ ברשת קובץ של יריבי Lulzsec, ובו פרטים על הזהויות האמיתיות של חלק מחברי הקבוצה. בנוסף, בשבוע שעבר עצרה משטרת אנגליה צעיר בריטי בחשד כי הוא היה מעורב בפעילות - המאוד לא חוקית, יש להזכיר - של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully