וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגניבו את המחשב

עידן דקל

21.5.2011 / 11:55

המחשב שלכם משעמם כשהוא ניצב לבד. הנה כמה אקססוריז שיכולים לעזור לו תכליתית וגם להוסיף לו קצת שיק

אז אחרי שהשתקנו את המחשב, הגיע הזמן למצוא לו כמה עזרים שיהפכו אותו לקצת יותר מגניב.

בקר מאווררים

אז הצלחתם להשתיק את המחשב הרועש שלכם. מזל טוב.
אבל מה הטעם במחשב שיושב בשקט מתחת לשולחן, בלי שאף אחד יידע שהוא שם?

כל מה שצריך בשביל להפוך את המחשב למגניב הוא בקר המאווררים AeroCool Strike-X. מדובר ברכיב אימתני, שתופס שני סלוטים של כוננים בקדמת המארז, ליצירת אפקט מקסימלי (יהיו שיטענו שתפיסת שלושה סלוטים תיצור אפקט עוד יותר מקסימלי. הם צודקים). יש לו מסך מגע צבעוני שלא רק מציג את הטמפרטורה ומהירות הסיבוב של עד חמישה מאווררים שונים, ונותן לכם לשלוט עליהם, אלא גם מראה אנימציה פשוטה שתפוסת את העין, ומוודאת שכולם יידעו איזה מחשב מגניב יש לכם.
המשימה הושלמה בהצלחה.

מארז לדיסק הקשיח

אוקיי, אז נכון שמארז פנימי לדיסק קשיח זה לא ממש משהו שאתם יכולים להשוויץ בו בפני כל מי שמתבונן במחשב שלכם, אבל מגניבו?ת אמיתית לא זקוקה לאישורים מבחוץ. אז אם בא לכם לפנק את הדיסק שלכם כצ'ופר עבור כל הזמן שהוא משקיע בסיבובים בשביל שאתם תוכלו לצפות בסרטי Full HD בצורה חלקה, ה-Smat Drive Neo יהווה בחירה מצויינת.

מדובר במארז סגור לגמרי, עשוי מעטפת עבה ומוליכת חום, שמנטרלת את הצורך במאווררים ומאפשרת לכונן לפעול בסביבה נטולת רעשים. מבפנים, הכונן מוצב על רגליות מג'ל, שמונחות שני מוטות, שנתמכים על-ידי ארבעה קפיצים - וכל הקומפלקס הזה עטוף בספוג נעים בצבע מרגיע, כך שהכונן ישכח מצרות היומיום וירגיש כאילו הוא נח על ענן בזמן שמלאכים מעופפים ומנגנים בנבל מסביבו (נושא המלאכים עדיין לא בטוח, אבל ההתפתחויות האחרונות בתחום הפסיכולוגיה של הכוננים הקשיחים בהחלט מצביעות על כך שיש לכוננים האלה דמיון עשיר).

אוזניות מבטלות רעש

לפעמים יש רגעים שפשוט בא לי להתעלם מהכל – לשקוע באיזה סרט, סדרת טלוויזיה, משחק או שיר טוב, ולשכוח שהעולם שבחוץ קיים בכלל. ברגעים כאלה אני מצטער שאין לי אוזניות מבטלות רעשים. כמו, למשל, ה-Bose QuietComfort 15s, שזכו במקום הראשון במבחן האוזניות שערך אתר cnet.

מי שירכוש לעצמו זוג כזה (סיפור של 300 דולר, לא פחות) ייהנה לא רק מאיכות סאונד מצוינת, אלא גם מהאפשרות להשתיק את שאר העולם: הזמזום של המחשב, הרעש של הרכבת או של מנועי המטוס, השותף המעצבן בעבודה, הטלפון מהשליח של הפיצה שרוצה הוראות הגעה או הדפיקות על הדלת (השליח של הפיצה הגיע), ולהתייחד עם קצת אסקפיזם.

USB Doomsday Device

שימו על השולחן את ה-USB Doomsday Device ואף אחד לא יעז להציק לכם. הוא נראה כאילו הוא הדבר היחיד שעומד ביניכם לבין השמדת העולם: יש לו שלושה מתגים, אור אדום מהבהב, מפתח ולחצן אדום (אם כי לא גדול במיוחד), שגורם להשמעת קול של פיצוץ כשלוחצים עליו. נו, טוב, הוא גם מתפקד כ-USB hub עם 4 יציאות, אבל זה לא באמת מעניין.

אבן מחמד

אם תמיד רציתם אבן מחמד, אבל אמא אמרה שאסור, כי זה מלכלך או כי אתם גרים בבית מזכוכית, או כי אבן זו לא חיית מחמד ומה הבעיה שלכם והיא צריכה לדבר עם ד"ר פרידמן שיגדיל את המינון, עכשיו זו ההזדמנות שלכם.

תמורת פחות מעשרה דולר, תוכלו אתם להיות הבעלים המאושרים של ה-USB Pet Rock. ה-USB Pet Rock לא דורשת טיפול צמוד (או בכלל), היא לא מלכלכת, לא מרעישה, לא נושכת את הכבלים של המחשב ואפילו לא צורכת חשמל. רק חברו אותה ליציאת ה-USB של המחשב, ותראו איך היא מתחילה להעניק לכם אהבה, ולא מפסיקה.

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully