וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באליגם משיק: הנחה כאן ועכשיו

אתר המכירות הקבוצתיות באליגם השיק מנגנון של מכירות בזק, עם מימוש מהיום להיום. בעתיד ימליץ על מבצעים בסביבתכם

באליגם חוגג שנה, משיק מנגנון של מכירות בזק. אתר המכירות הפומביות Baligam הודיע היום, ביום ההולדת הראשון שלו, על השקת "בא לי עכשיו" – מערכת שמאפשרת לבתי עסק להעלות בצורה כמעט-מיידית עסקת בזק למימוש באותו היום. בעתיד, תאפשר המערכת גם גילוי של עסקאות בזק באזורכם כשאתם משתמשים באפליקציה הסלולרית של באליגם.

הרעיון מאחורי המנגנון החדש הוא פשוט: לאפשר לבתי עסק "למלא חוסרים". הדוגמאות אותן מביאים בעלי האתר הם של בית קולנוע שרואה כי אינו ממלא את האולם, או מסעדה שלא מתמלאת. כיוון שחומרי הגלם כבר הוכנו מראש, בית העסק עשוי להיות מעוניין בעסקת בזק. לפיכך, ובניגוד לעסקאות הרגילות, ב"בא לי עכשיו" כל ההצעות באות עם מגבלה מקסימלית של קופונים, שברוב המקרים הנה נמוכה יחסית. באתר אף מסבירים כי העמלות אותן יבקשו מבתי העסק תצטרכנה להיות גבוהות יותר, עקב מספר השוברים הנמוך שמוצע לקניה, אך מבטיחים לנסות ולהגיע עם בעלי העסקים לעמק השווה.

ההצעות של "בא לי עכשיו" לא תשלחנה למנויי האתר בנוסף למייל היומי, זאת במטרה שלא להציק למשתמשים. הן תוצגנה בדף מיוחד באתר, ובעתיד – תוך מספר שבועות – תשולבנה גם באפליקציה הסלולרית של באליגם, שזמינה כיום לאייפון ותושק בקרוב גם לאנדרואיד. המטרה כאן היא, בין השאר, לאפשר לכם לראות את העסקאות שנמצאות באזורכם, אם תאפשרו לאפליקציה לקבל גישה לנתוני המיקום שלכם.

עוד בנושא:
גם לוואלה! שופס יש דיל יומי

אתר קופונים מצליח צריך טקסטים טובים

ולכם מתאים קופון מעכשיו לעכשיו? בואו לספר לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • באליגם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully