וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה ונחסמה אפליקציית פייסבוק לאייפד

26.7.2011 / 11:26

קבצי גרסת האייפד של פייסבוק התגלו ונחשפו. החברה חסמה את הגישה לאפליקציה, שכנראה תושק רשמית בקרוב

פייסבוק חשפה בטעות את אפליקציית האייפד העתידית שלה – ומיהרה לתקן. אמש פרסם הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ' ידיעה לפיה משתמשי אייפד פרוץ (מכשיר שעבר תהליך Jailbreak) יכולים לגשת לאפליקציה שפיתחה החברה עבורו על ידי התקנת הגרסה האחרונה של אפליקציית פייסבוק לאייפון (3.4.4) על האייפד, וכניסה לאחת מספריותיה. הכותב, אם.ג'י. סיגלר, סיפר על התנסותו באפליקציה וציין כי היא נראית כמוכנה לחלוטין ומתפקדת בצורה מלאה. הידיעה מיהרה להתפשט ברחבי הרשת, ובמהרה אף נוצרו דפי הסבר וקטעי וידאו המדריכים משתמשים כיצד לקבל גישה לאפליקציה המוסתרת.

לאחר הפרסום אמש חסמה אפל אפשרות Login דרך האפליקציה שהתגלתה, כך שהמעקף שהתגלה הפך למעשה ללא רלוונטי. עם זאת, בטק קראנץ' מעדכנים כי מי שהצליח להשתמש באפליקציה לפני החסימה – עדיין יכול לגשת לפחות לחלקים מסוימים שלה ולהפעילם.

גילוי האפליקציה המוחבאת הוביל להערכות שפייסבוק עומדת להשיק בקרוב מאוד את אפליקציית פייסבוק הרשמית לאייפד, וייתכן שהגילוי המקרי של טק קראנץ' אף יגרום לה לזרז את ההשקה. עד היום לא מיהרה החברה לספק אפליקציה למחשב הלוח של אפל, אלא רק לפלטפורמות סלולריות שונות. כאשר נשאל בנושא זה בעבר מארק צוקרברג, מנכ"ל החברה, אמר כי לטעמו האייפד אינו מכשיר נייד מספיק כדי שיהיה ראוי לאפליקציה משלו. עם זאת, נרמז לאחרונה שהחברה מתכננת להשיק מספר מוצרים חדשים, שאפליקציית האייפד תהיה אחת מהם. עד עתה את החלל הזה מילאו אפליקציות צד שלישי ייעודיות שהתממשקו לפייסבוק והציגו אותו כראוי על מסך האייפד, ביניהן Facely ו-MyPad. בקרוב, כאמור, צפוי הדבר האמיתי להגיע לחנות האפליקציות.

מחכים כבר לגלוש בפייסבוק דרך האייפד? בואו לספר לנו בפייסבוק שלנו

עוד בנושא:

- פייסבוק חושפת את הווידאו שלכם
- מארק צוקרברג, כך תציל את פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully