וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי S2: בקרוב עם מקלדת

תמונות חדשות חושפות: הגלקסי S2 יימכר בארצות הברית בגרסה משודרגת הכוללת מקלדת מלאה

גלקסי S2 מגיע לארה"ב, עם תוספת מעניינת. בלוג הטכנולוגיה BGR חשף תמונות ראשונות של S2 בגרסה שתגיע לרשת הסלולר האמריקאית AT&T. בניגוד לכל שאר גרסאות המכשיר, שכוללות רק מסך מגע, כאן מדובר בסליידר עם מקלדת מלאה.

גלקסי S2 – טלפון הדגל החדש של סמסונג, מתהדר בקצב המכירות הגבוה ביותר מאז ומעולם עבור מכשיר סמסונג, זאת בלי שיושק כלל ברשתות סלולר אמריקאיות. במהלך חודש אוגוסט גם הן צפויות לקבל את המכשיר, כנראה בגרסאות ייחודיות לכל רשת. באופן כללי, השם "גלקסי S2" מתאר כבר עכשיו מספר דגמים שונים של מכשיר, שבחלקם אף מפרט פנימי שונה.

כל המכשירים שנמכרים ברשתות הסלולר בארץ הם מהדגם GT-I9100T, עם מעבד של סמסונג ומסך Super Amoled Plus, אך ברחבי העולם ניתן למצוא גם מכשירים עם מעבד אחר לגמרי, Tegra 2, ומסך Super Clear LCD. עם זאת, זו הפעם הראשונה בה מתקבל מידע על גלקסי S2 בעל מבנה שונה לגמרי.

בביקורת שפורסמה בוואלה! TECH על הגלקסי S2, סיכמנו את הדברים בכך ש"אנחנו ממליצים לכם להסתכל עליו גם אם אתם לא חסידי אנדרואיד, כי יכול להיות שהוא לא רק טלפון האנדרואיד הטוב ביותר בשוק כיום, אלא פשוט הטלפון הסלולרי הטוב ביותר בשוק כיום. נקודה. השאלה היא האם ישאר כזה גם כשאפל תשיק את אייפון 5 - דבר שעשוי לקרות כבר בעוד חודשיים".


עוד בנושא:

- סמסונג משתלטת על הסמארטפונים?
- סמסונג גלקסי S2 - עכשיו בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully