וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה מוציאה את הסימביאן ואת המכשירים הזולים שלה מארה"ב

נוקיה החליטה להפסיק למכור טלפונים שאינם מבוססי חלונות בארצות הברית וקנדה - תנסה לייצר נתח שוק משמעותי בארה"ב בפעם הראשונה בתולדותיה

נוקיה מפסיקה למכור את מכשירי הסימביאן שלה, כמו גם טלפונים זולים, בארה"ב וקנדה בלוג הטכנולוגיה AllThingsD השייך לוול סטריט ג'ורנל, מדווח כי ענקית הסלולר החליטה להפסיק את מכירת סדרות המכשירים הנוכחיות שלה בשני שווקים צפון-אמריקאים על מנת להתרכז בהם במכשירי חלונות מובייל, שצפויים להתחיל להגיע לשוק עוד השנה.

בתוך כך, תנסה החברה לבסס מחדש את מעמדה בארצות הברית באמצעות הקמפיין השיווקי הגדול ביותר שלה אי פעם, שיחל כשמכשירי Windows Phone ראשונים יושקו. למעשה, לדבריו של נשיא החטיבה האמריקאית של נוקיה, כריס וובר, המכשירים יפותחו "עבור ארצות הברית", אך ישווקו ויותאמו לכל העולם. לראיה, המכשירים הראשונים מפותחים על ידי צוות אמריקאי של נוקיה, שיושב בסן דייגו.

נוקיה מעולם לא הייתה שחקן מרכזי בשוק האמריקאי, ובשנה האחרונה רק מכשיר אחד שלה – C7, הגיע לרשת סלולרית. רוב המכירות של החברה בארה"ב וקנדה היו בשוק החופשי, בו המכשירים נמכרו במחיר מלא. אחת הסיבות המוצהרות להסכם אותו חתמה בתחילת השנה עם מיקרוסופט, בעקבותיו תעבור להשתמש ב-Windows Phone כבפלטפורמה עיקרית, היא ניסיון להיכנס שוב לצפון אמריקה.

בשווקים אחרים, לעומת זאת, מחוייבת נוקיה להמשיך עוד מספר שנים עם מערכות ההפעלה סימביאן ו-S40 שלה, כשבמקביל היא תשיק בחודשים הקרובים במספר שווקים גם את N9 – מכשיר המבוסס על מערכת הפעלה מיגו, שיהיה הראשון והאחרון מבית החברה עם המערכת הזו.

עוד בנושא:

נוקיה תפטר אלפים כחלק מארגון מחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully