וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנונימוס נקמה בחוסמי הסלולר

15.8.2011 / 13:50

קבוצת ההאקרים אנונימוס פרצה לאתר רשות התחבורה של סן-פרנסיסקו, העתיקה פרטי לקוחות ופרסמה אותם בפומבי

אנונימוס נוקמת ברשות התחבורה של סן-פרנסיסקו. לאחר שפורסם כי רשות BART חסמה תקשורת סלולרית בכמה מתחנותיה, במטרה להקשות על התארגנות מפגינים, פרצו אנשי קבוצת ההאקרים לאתר המשויך לרשות, בשם myBart.org. הם שאבו מהאתר אלפי שמות, כתובות אי-מייל, כתובות בית ומספרי טלפון של לקוחות ופרסמו אותם בפומבי במספר אתרי האקרים. זאת לאחר שהבטיחו לפני מספר ימים כי ינקטו בפעולת תגמול על חסימת התקשורת של BART וישביתו מערכות שלה. "נוריד את אתר BART למשך שש שעות – זמן כפול מהזמן בו הושבתו הטלפונים הסלולריים", הבטיחה אנונימוס.

BART, מצידה פרסמה הודעה המלינה על הפגיעה בלקוחותיה הרבים והבטיחה כי היא עושה את מה שהיא יכולה כדי להגן על אתריה. נכון לשעה זו, מושבת אתר myBart.org, והניגשים אליו מקבלים הודעה כי הוא "בשיפוצים".

לאחר הפריצה הוציאה אנונימוס הודעת וידאו בה נאמר בין השאר: "חסימת התקשורת הסלולרית בסן-פרנסיסקו אינה מקובלת. BART החליטה כי חסימה זו היא הדרך הנכונה להבריח מפגינים. בכך לא רק שהזנחתם את בטיחות לקוחותיכם, אלא הפעלתם צנזורה. בכך, הכעסתם את אנונימוס". בהמשך ההודעה קוראת אנונימוס לתושבי סן-פרנסיסקו להגיע ביום שני (היום) לעצרת מחאה באחת מתחנות הרכבת.

BART חסמה שירות סלולרי לארבע מתחנותיה ב-11 באוגוסט בתגובה למחאה שתוכננה בתחומן. בחודש שעבר הפריעו מפגינים לשירותי התחבורה בתגובה למותו של אזרח בשם צ'רלס בלייר, שנורה על ידי שוטר של BART (לרשות יש כוח משטרתי מוסמך משלה). מחאה נוספת שתוכננה ליום חמישי האחרון כשלה, מכיוון שב-BART חסמו את אפשרות הקליטה הסלולרית ברכבותיה התחתיות.


עוד בנושא:

- BART סגרה גישה סלולרית
- היעד הבא של אנונימוס: פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully