וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני מורידה את מחיר פלייסטיישן 3

לקראת תערוכת המשחקים Gamescom בגרמניה הכריזה סוני על הוזלה עולמית של פלייסטיישן 3 ו-PSP, וחשפה משחקים חדשים

סוני מורידה את מחירי הקונסולות שלה. ענקית האלקטרוניקה הודיעה כי החל מהיום תחתוך את מחירי הפלייסטיישן 3 ברחבי העולם. הקונסולה תעלה באירופה 249 אירו ובארה"ב 249 דולר. מעבר לכך, תשיק החברה בסתיו גרסה חדשה - נטולת קישוריות Wifi, לקונסולת ה-PSP הניידת שלה (שנמכרה עד היום ב-71 מיליוני עותקים), וזו תעלה 99 אירו (ו-99 דולרים בהתאמה) בלבד. את הצעד הזה עושה סוני על רקע תחילת ההשקה של Vita - הדור השני לקונסולה הניידת שלה, שצפויה להגיע לחלק מהשווקים כבר השנה, ולמרבית העולם בשנה הבאה.

מעבר לכך, תשיק סוני באירופה את ה-3D Display - מסך טלוויזיה בגודל 24 אינץ' שתומך בתצוגת 3D ומטרתו להנגיש את הטכנולוגיה, בזכות תג המחיר של 499 אירו בלבד. למסך יכולת מיוחדת (אך לא בלעדית) נוספת: ניתן להשתמש בשני זוגות משקפיים לא רק כדי להציג תמונה תלת מימדית זהה לשני אנשים, כי אם גם כדי להציג שתי תמונות דו מימדיות שונות - ובכך בעצם להעלים את הצורך במסך מפוצל. למה לא יכולת בלעדית? כי פיליפס השיקה מסך שעושה בדיוק את אותו הדבר לפני כשלושה חודשים.

משחקים בניידות

את ההכרזות הללו ביצעה החברה באירוע העיתונאים שלה ערב לפני פתיחתה של Gamescom - תערוכת המשחקים הגדולה בעולם, שתחל מחר (ד') בקלן שבגרמניה. באירוע, שהתרכז ברובו ב-Vita, לא חשפה החברה דברים חדשים רבים על הקונסולה, אך סיפקה מספר פרטים אודות ליין אפ ההשקה שלה. כך אנחנו יודעים כי בתחילת השנה הבאה תגיע סדרת Fifa לויטה, ובהמשך 2012 גם אססינס קריד תהגר לקונסולה הניידת עם עלילה חדשה ודמיות חדשות.

שלושה משחקים חדשים שהוצגו באירוע: Reality Fighters - משחק מכות שיוצר את הזירה במקום בו אתם נמצאים באמצעות צילום סביבתכם (לויטה מצלמה אחורית וקדמית). Escape Plan - משחק פלטפורמה שחור-לבן עם עיצוב שנראה כאילו יצא מסרטי טים ברטון, המתמקד בניסיון של שתי דמויות, השמן והרזה, לברוח מהכלא בו הם נמצאים. משחק חדש בסדרת Resistance, שהוא גם המעניין ביותר, ועליו נרחיב בהמשך, בכתבה נפרדת.

גם לפלייסטיישן מגיע

החלק של המצגת שהוקדש לפלייסטיישן 3 היה כמעט נטול הכרזות, מעבר להורדת המחיר. עם זאת, הוצגה באירוע לראשונה חבילת ההרחבה הראשונה ל-inFamous 2 הפופולרי, בה ערפדים משתלטים על העיר ומדביקים את גיבור המשחק, קול. עכשיו נדרש קול למצוא את הערפד הראשי ולחסל אותו, תוך לילה אחד, פן ייחתם גורלו. חבילת ההרחבה הזו תהיה זמינה להורדה באוקטובר (לקראת ליל כל הקדושים).

מעבר לכך, מצטרפת סוני אל טרנד משחקי הכושר, עם Move Fitness - כותר של סוני שמשתמש בבקר מזהה התנועה Move כדי להכניס אתכם לכושר. למשחק החדש מעקב אחר שריפת קלוריות ומצב אימון אישי שיוצר עבורכם תוכנית אימונים. משחק נוסף שמזמין אתכם לזוז הוא DanceStar Party - כותר ריקודים שמשתמש גם הוא ב-Move כדי לזהות את תנועות הידיים שלכם. נכון, זה לא זיהוי תנועות הגוף המלא של הקינקט מבית מיקורוסופט, אבל גם כאן יש פוטנציאל להנאה באמצעות הנעה.


עוד בנושא:

- פלייסטיישן חוזרת לשגרה
- להתראות PSP, שלום NGP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully