וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד קונטיננטל תציע אינטרנט בכל טיסותיה

6.11.2011 / 14:37

חברת התעופה הגדולה בעולם הכריזה כי תספק אינטרנט אלחוטי בכל טיסותיה. השאלה אם מישהו יהיה מוכן לשלם על זה

אינטרנט במטוסים הופך להיות סטנדרט. חברת יונייטד קונטיננטל הולדינגס (המחזיקה בשתי חברות תעופה – יונייטד וקונטיננטל, שיחד יוצרות את חברת התעופה הגדולה בעולם) - הודיעה כי תתחיל לרשת את כל 350 מטוסיה בחיבור אינטרנט אלחוטי במהלך 2012. המהלך יעשה בעזרת חברת Panasonic Avionics, שתספק תקשורת מבוססת לווין בעזרת טכנולוגית ה-Ku-band המהירה. המהלך צפוי להיות מושלם עד 2015 והחברה מבטיחה שהמערכת תאפשר גם הזרמת תוכן וידאו.

בתחילה תרשת החברה את המטוסים איירבוס A319 ו-A320 ואת מטוסי הבואינג 747, 757, 767, 777 ו-787, כך שהטסים ייהנו מאינטרנט גם בטיסות טרנס-אטלנטיות ארוכות. "לקוחותינו אומרים לנו כי הם רואים חשיבות בוויי-פיי. כחברת תעופה בינלאומית החלטנו לאפשר להם להישאר מחוברים גם בטיסות ארוכות מעבר לים – דבר שאף חברת תעופה אמריקאית אחרת לא מציעה", אמר ג'ים קומפטון, סגן נשיא וסמנכ"ל כספים ביונייטד קונטיננטל.

החברה לא ציינה בהודעה אם השימוש באינטרנט במטוס יהיה בתשלום. מדובר בנתון משמעותי. הוול סטריט ג'ורנל פרסם ב-2009 כתבה המגלה כי לאכזבת חברות התעופה – כאשר האינטרנט בטיסה ניתן בתשלום, הביקוש אליו צונח פלאים. זאת אפילו כאשר מציעים אותו במחיר זעום של דולר אחד – כפי שניסתה לעשות חברת התעופה "אלסקה איירליינס". ב-2010 גילה ה-Daily Finance כי פחות מ-1 מתוך 50 טסים מוכן לשלם 5 דולר עבור חיבור אינטרנט במטוס וה-USA Today אישר אף הוא שפחות מ-10% מהנוסעים בוחרים להשתמש בשירות.


עוד בנושא:

- טסים אוף-ליין
- הצעת חוק חדשה: רשתות אלחוטיות בכל בניין ציבורי
- אגד תציע אינטרנט אלחוטי בקווים בין-עירוניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully