וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושקה גרסה 8 של פיירפוקס

9.11.2011 / 14:27

דפדפן פיירפוקס מציג בגרסתו החדשה חיפוש מובנה בטוויטר, ניהול משופר ללשוניות ואבטחה מול תוספי צד-שלישי

ארגון מוזילה השיק את גרסה 8 של הדפדפן פיירפוקס, עבור מערכות ההפעלה חלונות, מקינטוש ולינוקס. כך מקיים הארגון את הבטחתו להשיק תכופות גרסאות חדשות לדפדפן, גם אם אלו אינן כוללות שיפורים מהותיים המשנים אותו משמעותית.

לגרסה החדשה נוספו מספר פיצ'רים, ביניהם שיפור ניהול תוספים, לשוניות נוחות יותר ואופציית חיפוש בטוויטר המובנית בדפדפן. במקביל עדכנה מוזילה את גרסת פיירפוקס למערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד, ושיפרה את תמיכתה בשמירת סימניות וניהול סיסמאות.

פיירפוקס אף שיפר את רמת האבטחה: מעתה לא ניתן להתקין אוטומטית תוספי צד-שלישי, אלא רק לאחר שהמשתמש אישר זאת במפורש. חיפוש הטוויטר החדש בפיירפוקס מאפשר לחפש אחר נושאים בהם עוסקים בשירות המיקרו-בלוגינג, אחר תגיות בהן משתמשים המצייצים ואחר שמות משתמשים ספציפיים. כל זאת ישירות משורת הכתובת בדפדפן.

בגרסת האנדרואיד הוסיפה פיירפוקס אפשרות של "סיסמת על" המאפשרת לשמור במקובץ את הסיסמאות השונות לכל האתרים ולהגן עליהן עם סיסמה אחת מרכזית – כך שלא ייחשפו גם במצב בו הטלפון נגנב. את הסימניות שנשמרות ניתן מעתה להציג גם על מסך הבית של המכשיר.

לפיירפוקס יש כיום נתח שוק של בין 20% ל-25% והוא נמצא במקום השני בין אינטרנט אקספלורר (בין 40% ל-50%) לכרום (בין 15% ל-20%).


עוד בנושא:

- כל דפדפן חמישי - כרום
- פיירפוקס 4, 5, 6, 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully