וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקן באג הסוללה? אפל השיקה את iOS 5.0.1

11.11.2011 / 10:20

בעקבות הבאג שהתגלה שמרוקן את סוללת המכשירים, השיקה אפל תיקון למערכת ההפעלה iOS. יש המתלוננים שאין שינוי

לאחר שהודתה שמערכת ההפעלה החדשה iOS 5 מרוקנת במהירות את סוללות המכשירים עליה היא מותקנת, עקב באג – משחררת אפל עדכון ותיקון. החברה השיקה אמש את גרסה 5.0.1 של iOS. זהו העדכון הראשון שניתן לעשות למכשירי אפל ישירות דרך חיבור האינטרנט של המכשיר ושאינו מחייב את חיבורו למחשב. הורדת העדכון לוקחת מספר דקות, וכך גם התקנתו. כדי להגיע למצב עדכון על משתמש האייפוד/אייפון/אייפד להיכנס לתפריט ההגדרות, שם לתפריט "כללי" ושם לבחור "עדכון תוכנה".

מלבד תיקון באג הסוללה הוסיפה אפל לעדכון שיפורי מולטי-טאסקינג לדגם האייפד הראשון, שיפרה את הזיהוי הקולי לדוברי אנגלית-אוסטרלית ותיקנה באג שקשור לאחסון מסמכים בענן ה-iCloud. גם מספר עדכוני בטיחות הוספו לגרסה 5.0.1.

עם זאת, הבלוג 9 to 5 Mac, הסוקר את אפל ומוצריה, מדווח שמשתמשים מדווחים שגם עדכון התוכנה לא פותר להם את בעיית הסוללה ושהיא עדיין מתרוקנת מהר במכשירי אייפון 4S. "פתחתי את הדפדפן ספארי ומיד איבדתי 2% מכוח הסוללה", דיווח משתמש אחד. "הסוללה עדיין מתרוקנת באותו הקצב בדיוק", כתב אחר. "הוצאתי את המכשיר מטעינה לפני שעתיים וחצי ואני כבר על 80% למרות שימוש מינורי", כתב שלישי. משתמש רביעי סיפר שלאחר שיצא ממקלחת של רבע שעה (במהלכה מן הסתם לא השתמש במכשיר) – גילה כי 2% מכוח הסוללה התרוקן.


עוד בנושא:

- אפל מודה: iOS 5 מרוקן את הסוללה מהר
- iOS 5 - ענן של חידושים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
משפר גם את האנגלית האוסטרלית. עדכון iOS 5.0.1/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • ios 5.0.1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully